Adriana
Publicat în 16 noiembrie 2016, 15:34 / 142 elite & idei

Alex Giboi, despre campania „Tanar de Romania”

Alex Giboi, despre campania „Tanar de Romania”
+ Observator

„Tanar de RomaniaTrăim în vremurile în care ţi se cere să fii cool, iar dacă ceea ce mănânci, bei, asculţi, porţi nu are eticheta unui brand mainstream, atunci …nu exişti. Dar, paradoxal, ţi se vorbeşte despre cum un simplu training poate să îţi schimbe viaţa şi să devii …powerfull.
Nu e uşor să fii tânăr, dar noi am văzut că se poate şi altfel: cu viziune, speranţă, multă muncă şi determinare; sunt tineri care au rămas în ţara noastră şi au demonstrat că dacă vrei, poţi şi dacă poţi, înseamnă că reuşeşti. „Tânăr de România”, o campanie AGERPRES în care singurul brand e …Curajul! Din 21 noiembrie 2016. ” – o campanie #AGERPRES pentru sustinerea tinerilor care vor sa aiba succes la ei acasa, in Romania

Ultima ora:

ObservatorVictor Vevera a participat la ședința Directorilor Generali ai Aeroporturilor din România

PoliticNicuşor Dan: Nu se pune problema ca stimulentele pentru nou-născuţi sau voucherele materna să nu mai fie plătite

EconomieCosmin Ghita: Societatea Nationala Nuclearelectrica launches the 2021-2023 Scolarship program “The Young Nuclearist”

ExternManuela Catrina: Despre #suveranitate tehnologica si #semiconductori. Cum poate #Romania contribui la acest efort european

SocialMarian Staș: Reportaj la singura școală rurală care va funcționa după programul lui Iohannis „România Educată”

EvenimenteVictor Vevera a participat la ședința Directorilor Generali ai Aeroporturilor din România

CulturaDoina Banciu: Tradiție și continuitate în valorificarea patrimoniului imaterial, ediția I

EditorialAlina Bârgăoanu: 11 septembrie și noul Internet



Club Romania | Elite si idei / www.oranoua.ro - Open Source Internet Database part of a non-governmental project / Contact: office[at]oranoua[.]ro | Operated by CRSC Europe