Adriana
Publicat în 16 noiembrie 2016, 15:34 / 132 elite & idei

Alex Giboi, despre campania „Tanar de Romania”

Alex Giboi, despre campania „Tanar de Romania”
+ Observator

„Tanar de RomaniaTrăim în vremurile în care ţi se cere să fii cool, iar dacă ceea ce mănânci, bei, asculţi, porţi nu are eticheta unui brand mainstream, atunci …nu exişti. Dar, paradoxal, ţi se vorbeşte despre cum un simplu training poate să îţi schimbe viaţa şi să devii …powerfull.
Nu e uşor să fii tânăr, dar noi am văzut că se poate şi altfel: cu viziune, speranţă, multă muncă şi determinare; sunt tineri care au rămas în ţara noastră şi au demonstrat că dacă vrei, poţi şi dacă poţi, înseamnă că reuşeşti. „Tânăr de România”, o campanie AGERPRES în care singurul brand e …Curajul! Din 21 noiembrie 2016. ” – o campanie #AGERPRES pentru sustinerea tinerilor care vor sa aiba succes la ei acasa, in Romania

Ultima ora:

ObservatorVictor Vevera: Premiu pentru cercetarea științifică de elită

PoliticKelemen Hunor: Acest guvern rămâne şi va face treabă până în 2024. UDMR nu va vota nicio moţiune de cenzură

EconomieCristian Grosu: Săptămâna care modelează Europa și România ei

ExternAntonia Colibasanu: What the EU’s Green Deal Means for Europe and Russia

SocialAdrian Hatos, la dezbaterea despre meditații organizată de Societatea Academică din România

EvenimenteVictor Vevera: Premiu pentru cercetarea științifică de elită

CulturaCristina Popescu: Pictorul Dimitrie Știubei, un pictor de …marcă

EditorialTeodor Baconschi: D-ale pandemiei. Un final cu repetiție



Club Romania | Elite si idei / www.oranoua.ro - Open Source Internet Database part of a non-governmental project / Contact: office[at]oranoua[.]ro | Operated by CRSC Europe