Adriana
Publicat în 27 noiembrie 2013, 12:47 / 88 elite & idei

Cristina Popescu: Romfilatelia introduce în circulație o emisiune de mărci poștale dedicată Oficiului pentru Informații Integrate

Cristina Popescu: Romfilatelia introduce în circulație o emisiune de mărci poștale dedicată Oficiului pentru Informații Integrate
+ Observator

Potrivit unui comunicat al acestei instituții, emisiunea de mărci poștale „România — Intelligence Strategic” e alcătuită dintr-o marcă poștală cu valoarea nominală de 8,10 lei și un plic prima zi, iar ca forme de machetare au fost folosite coala de 32 de timbre și minicoala de 6 timbre + 3 vinietă.

Timbrul emisiunii reproduce logo-ul Oficiului pentru Informații Integrate, al cărui element heraldic — imaginea bufniței — transpune semnificațiile mitologice pozitive ale înțelepciunii, cunoașterii și studiului, calitatea vederii sale nocturne semnificând dispersarea ignoranței și facilitarea accesului anticipativ la adevăr și cunoaștere. Acestor calități „profetice” li se asociază simbolistica cercului, element ce sugerează unitatea, integralitatea și echilibrul atât la nivel profesional-analitic, cât și al cooperării inter-instituționale dezvoltate de această structură integratoare, precizează sursa citată.

Alăturarea pieselor de șah în ansamblul graficii simbolizează starea de veghe, observare (Turnul), elementul dinamic care înaintează permanent pentru atingerea țelului propus (Pionul), respectiv obiectivul ce trebuie atins (Regele). Fundalul reprezintă șirul de numere binare care trimite cu gândul la informația electronică.

Ca un element de originalitate al emisiunii de mărci poștale, minicolile conțin o imagine vizibilă în UV, respectiv o pasăre-observator ce apare dintr-un con de umbră.

„În decursul celor opt ani de existență se poate spune că Oficiul pentru Informații Integrate a devenit un exponent al societății cunoașterii, oferind alternativa unei organizații bazate intra și inter-instituțional pe cunoaștere, convertirea acesteia în plus-valoare reprezentând cheia succesului și competitivității în societatea în care trăim. Printre principiile care ghidează desfășurarea activității Oficiului se numără ‘need to know’-‘need to share’, cultura de sharing, knowledge worker”, se mai arată în comunicatul Romfilatelia
www.agerpres.ro

Ultima ora:

ObservatorIulian Fota: Urmatoarea rupere de Occident va fi, mai intai, pe vector tehnologic?

PoliticNicușor Dan: Opţiunea mea pentru alegerile de duminică este Partidul Naţional Liberal

EconomieMirela Iovu: Impactul disruptiv al tehnologiei asupra industriei bancare in era post-Covid!

ExternThierry De Montbrial, senior Adviser Club România, a fait de L’IFRI de 2ème Think Tank le plus influent du monde

SocialOvidiu Nahoi: Și dacă, totuși, trăim în cea mai bună perioadă din istoria României?

EvenimenteMireille Rădoi: Biblioteca Centrală Universitară „Carol I” a oferit Înaltei Curți de Casație și Justiție una din cele 8 copii autentificate ale fundamentului legislației moderne – Magna Carta

CulturaCristina Popescu: Emisiunea de mărci poștale „Urși”

EditorialVasile Pușcaș: Un proiect jurnalistic pentru Unire



Club Romania | Elite si idei / www.oranoua.ro - Open Source Internet Database part of a non-governmental project / Contact: office[at]oranoua[.]ro | Operated by CRSC Europe