OraNoua.ro
Publicat în 26 octombrie 2016, 16:10 / 227 elite & idei

Horia Ciorcilă: Rebranding la Banca Transilvania: Sigla, schimbată pentru a doua oară, acum cu tricolor

Horia Ciorcilă: Rebranding la Banca Transilvania: Sigla, schimbată pentru a doua oară, acum cu tricolor

Galben, roșu și albastru, în loc de galben și negru, pe același scut păstrat ca element grafic. Redesenarea siglei este principala schimbare în rebrandingul Băncii Transilvania, pentru care a angajat compania Brandient. Sloganul “Banca oamenilor întreprinzători” și “Zânul”, personajul folosit în majoritatea reclamelor instituției financiare, au scăpat neatinși de noua identitate de brand.

Ce ar trebui să aducă nou, în percepția publică, tricolorul pe scutul din sigla băncii? Instituția arată, într-un comunicat, că noul limbaj vizual este parte din noua identitate de brand “care exprimă ideea de România, modernitate, respect și energie, valori cu care BT se identifică”.

Acesta este cel de-al doilea rebranding din istoria băncii, după cel din 2003. Elementele puternice, despre care specialiștii instituției au considerat că au adus pana acum “vizibilitate, favorabilitate și simpatie”, au rămas neatinse:scutul – ca element grafic al siglei, galbenul BT și “Zânul”, personaj al cărui scop este să ofere comunicrii bancii “unicitate și un mod prietenos de a transmite informații”. Potrivit reprezentanților băncii, BT rămâne, ca poziționare, “Banca Oamenilor Intreprinzători”, în condițiile în care, potrivit sondajelor, unu din trei antreprenori care încep o afacere aleg BT.

“Banca Transilvania se află acum într-o nouă etapă de dezvoltare și de maturizare, iar noul concept de brand reflectă foarte bine ceea ce suntem: bancă românească și campion local, care susține cu respect, pasiune și idei noi spiritul antreprenorial românesc și vise care se transformă în realizări”, declară Horia Ciorcilă, Președintele Consiliului de Administrație al băncii.

Rebrandingul a fost realizat împreună cu Brandient, companie romanească de consultanță în strategie și design de brand, înființată de Aneta Bogdan. Proiectul a cuprins mai multe etape: audit, redesenarea identității vizuale, trasarea strategiei de brand și de comunicare și implementarea, etapă aflată în derulare atât la nivelul băncii, cât și al companiilor Grupului Financiar Banca Transilvania.

profit.ro

Ultima ora:

ObservatorMireille Rădoi: Micul Paris la Biblioteca Centrală Universitară „CAROL I”  

PoliticKelemen Hunor: Acest guvern rămâne şi va face treabă până în 2024. UDMR nu va vota nicio moţiune de cenzură

EconomieCristian Grosu: Săptămâna care modelează Europa și România ei

ExternAntonia Colibasanu: What the EU’s Green Deal Means for Europe and Russia

SocialAdrian Hatos, la dezbaterea despre meditații organizată de Societatea Academică din România

EvenimenteMireille Rădoi: Micul Paris la Biblioteca Centrală Universitară „CAROL I”  

CulturaCristina Popescu: Pictorul Dimitrie Știubei, un pictor de …marcă

EditorialTeodor Baconschi: D-ale pandemiei. Un final cu repetiție



Club Romania | Elite si idei / www.oranoua.ro - Open Source Internet Database part of a non-governmental project / Contact: office[at]oranoua[.]ro | Operated by CRSC Europe