Adriana
Publicat în 10 aprilie 2012, 15:40 / 246 elite & idei

Mihaela Nicola: Domnii savurează parcursul, doamnele sunt interesate de destinaţie

Mihaela Nicola: Domnii savurează parcursul, doamnele sunt interesate de destinaţie

Mihaela Nicola, CEO al grupului de comunicare The Group, este una dintre cele mai puternice 100 de femei din business. Citeşte povestea Mihaelei Nicola în catalogul „100 Cele Mai Puternice Femei Din Business”, începând cu 9 aprilie.

BUSINESS Magazin: Care sunt calităţile feminine care ajută în business?

Mihaela Nicola: Nu ştiu dacă sunt neapărat calităţi feminine, dar intuiţia şi tactul ajută mult. Compensează lipsa de răbdare, lipsă din pricina căreia doamnele au generat atâta anecdotică. Acolo unde domnii aplică cinismul, doamnele iau decizii cu suflet. Atunci când domnii cumpănesc îndelung, doamnele au acţionat deja. Domnii elimină, doamnele adaugă. Domnii savurează parcursul, doamnele sunt interesate de destinaţie. Ce bine că suntem diferiţi. Şi mai bine că suntem complementari.

BUSINESS Magazin: Branduri preferate: parfum, haine, accesorii.

Mihaela Nicola: Aniversez decenii de când folosesc doar Dune de la Dior. Cât despre haine…. n-am branduri preferate, am articole. Sunt cel mai des îmbrăcată în rochie şi neapărat pe tocuri.

BUSINESS Magazin: Cum împăcaţi cariera cu viaţa de familie?

Mihaela Nicola: N-am avut niciodată dilema aceasta, căci nu mi se pare deloc că a te dedica unei cariere, a construi neobosit profesional, presupune renunţări majore la ceea ce te face fericit în plan personal. Timpul n-are decât sensul pe care i-l oferim noi şi cred că într-o zi, oricare, se pot strecura cu uşurinţă atât lucruri care să te bucure profesional, cât şi o doză reconfortantă de „acasă”.

BUSINESS Magazin: Carte, muzică film: ce preferaţi?

Mihaela Nicola: Muzica o ascult doar acolo unde mă duc pentru ea, altfel, chiar dacă face parte din decor, n-o aud. Văd doar filme care au cronici motivante. Citesc mult, cărţi foarte diferite ca stil, şi le aleg în funcţie de starea pe care o caut.

Articol publicat pe www.businessmagazin.ro

Ultima ora:

ObservatorLudovic Orban: România are o şansă uriaşă. Avem oportunităţi pe care mulţi nici măcar nu le-au identificat

PoliticLudovic Orban: România are o şansă uriaşă. Avem oportunităţi pe care mulţi nici măcar nu le-au identificat

EconomieRăzvan Nicolescu: Mizele regionale ale jocurilor din energie (Op-ed)

ExternDan Mihalache: Nu uitați să aplicați în următoarea perioadă pentru a vă proteja dreptul curent de a locui, munci și studia în Marea Britanie

SocialGeorge Butunoiu: Realitatea la zi – Minte-mă frumos! Mituri și ipocrizie în lumea corporatistă – George Butunoiu

EvenimenteMarian Murguleț: Videoconferința „Digitalizarea României și Tehnologia 5G” / „Cartea electronică de identitate va face ireversibilă transformarea digitală a României”

CulturaCristina Popescu: Romfilatelia introduce în circulație joi, 2 iulie 2020, emisiunea de mărci poștale Animale tip leopard

EditorialMirela Iovu: Efectele disruptive ale COVID-19. Digitalizarea, noul model de afaceri in contextul pandemiei



Club Romania | Elite si idei / www.oranoua.ro - Open Source Internet Database part of a non-governmental project / Contact: office[at]oranoua[.]ro | Operated by CRSC Europe