OraNoua.ro
Publicat în 22 august 2012, 19:21 / 679 elite & idei

Mihaela Nicola implicată în campania educaţională „Trends of Tomorrow”

Mihaela Nicola implicată în campania educaţională „Trends of Tomorrow”

Samsung Electronics România dă startul următoarei etape în cadrul campaniei educaţionale „Trends of Tomorrow”, adresată tinerilor din clasele terminale de liceu. În cadrul acestei etape, tinerii vor avea ocazia de a lucra sub îndrumarea unor nume sonore din cele şase domenii ale concursului: Comunicare & Mass-media, Marketing & Retail, Juridic & Ştiinţe politice, IT & Inginerie, Artă & Cultură, Medicină & Ştiinţe ale naturii.
Concursul de proiecte este un demers menit să încurajeze liceenii să îşi aleagă cariera potrivită personalităţii lor. Pentru a obţine performanţe şi a fi competitivi pe termen lung, tinerii trebuie,în primul rând, să îşi cunoască punctele tari pentru a-şi contura strategia în business cât şi în carieră.

Mihaela Nicola îi va consilia pe tinerii interesaţi de lumea comunicării

Astfel, participanţii pasionaţi de IT & Tehnologie vor putea afla care sunt cele mai noi trenduri direct de la un specialist în domeniu – Victor Maghiari, Technology General Business Leader, Oracle România, iar cei cu înclinaţii artistice vor afla cum îşi pot transforma pasiunea într-o carieră de succes de la Florin Grozea, membru al formaţiei Hi Q şi producător muzical de succes. Cei care au ales domeniul Comunicare & Mass-media o vor avea ca mentor pe Mihaela Nicola, CEO The Group. Cu o expertiza de peste 20 de ani in domeniu, Mihaela Nicola îi va consilia pe tinerii interesaţi de lumea comunicării. Cei care îşi doresc o carieră în Marketing & Retail, vor beneficia de sprijinul Mihaelei Stănoiu, Marketing Manager Samsung România, în timp ce elevii care au ales să urmeze o carieră în domeniul Juridic se vor bucura, pe perioada dezvoltării proiectului, de sprijinul avocatului Remus Borza, Managing Partner Borza & Asociaţii. În medicină, precizia şi responsabilitatea sunt esenţiale pentru a reuşi. De aceea pentru a construi un plan de carieră realist, echipele interesate de acest domeniu vor beneficia de sfaturile specialiştilor MedLife.

„Avem sprijinul unor oameni valoroşi în cadrul campaniei „Trends of Tomorrow”, specialişti de seamă în domeniile pe care le reprezintă. Pentru că ne aflăm într-o eră în care totul evoluează cu viteza luminii, orice sfat sau recomandare din partea unor profesionişti adevăraţi este binevenită, mai ales că tinerii sunt asaltaţi de informaţii din toate părţile şi devine din ce în ce mai greu să selecteze informaţiile cu adevărat valoroase pentru ei. Suntem nerăbdători să vedem ce idei şi planuri au participanţii pentru viitorul lor şi cum îi vor ajuta mentorii să facă primii paşi pentru a-şi contura o carieră de succes” a declarat Mihaela Stănoiu, Marketing Manager Samsung România.

Test de personalitate pentru atribuirea unui profil

Pentru a se înscrie în concurs, tinerii din clasele terminale de liceu ce au accesat pagina oficială de
Facebook Trends of Tomorrow, au completat un scurt test de personalitate în urma căruia li s-a atribuit unul dintre profilurile Sociabil (Roşu), Artist (Verde) sau Geniu Tehnic (Albastru). Etapa următoare a constat în formarea unor echipe de lucru a câte trei persoane în cele şase domenii de lucru propuse. În urma sesiunii de votare din partea publicului, primele 150 de echipe, care au adunat cele mai multe voturi, au rămas mai departe în competiţie. Dintre acestea, pe baza unui text de motivare a participării şi a voturilor primite, vor fi selectate echipele ce vor lucra direct cu mentorii pentru dezvoltarea planului de carieră.

Ultima ora:

ObservatorAndreea Paul: Digitalizarea administrației – România are nevoie de un plan coerent pe verticală

PoliticSebastian Burduja propune o întâlnire cu părţile implicate în problema gunoiului şi constituirea unui grup de lucru

EconomieBogdan Chiriţoiu: 2020 a fost clar un an diferit; pe ansamblu economia noastră a mers surprinzător de bine

ExternMarco Badea: Moștenirea politică a lui Netanyahu nu va fi o națiune mai sigură, ci o societate israeliană profund fracturată, care trăiește în spatele zidurilor

SocialManuela Catrina: Ne luptam cu birocratia, iar unii cred ca hartia e mai safe

EvenimenteAndreea Paul: Digitalizarea administrației – România are nevoie de un plan coerent pe verticală

CulturaIonuț Vulpescu: Proiectul pe care l-am inițiat, prin care mi-am propus să rezolv una dintre problemele dificile cu care se confruntă în special muzeele, a devenit lege!

EditorialCorneliu Vișoianu: Voluntarul și Club România după 10 ani | Bogdan Gavrilă, Spiritul Voluntarului care dă, fară să aștepte răsplată ci doar construiește ”Zero-risk” society



Club Romania | Elite si idei / www.oranoua.ro - Open Source Internet Database part of a non-governmental project / Contact: office[at]oranoua[.]ro | Operated by CRSC Europe