OraNoua.ro
Publicat în 3 iulie 2012, 23:47 / 479 elite & idei

Mihaela Nicola în topul Topul Forbes 50 Cele Mai Influente Femei din România

Mihaela Nicola în topul Topul Forbes 50 Cele Mai Influente Femei din România

Realizarea ierarhiei celor mai influente 50 de femei din România a avut ca punct de plecare metodologia folosită de ediţia americană a revistei Forbes, pentru realizarea topului celor mai puternice femei din lume.

Astfel, au fost luate în calcul aproximativ 200 de candidate din România, din categorii profesionale complet diferite, de la femei de afaceri din Top 500 Miliardari sau manageri de companii până la personalităţi din politică, media, lifestyle, sport, activiste sociale sau organizaţii neguvernamentale.

Pentru a restrânge această listă şi a realiza ierarhiile finale am luat în calcul trei criterii: puterea financiară, acoperirea media şi sferele multiple de influenţă. Pentru realizarea monitorizării media şi a interpretării rezultatelor, am colaborat cu compania specializată în domeniu Media Image Group.

Mihaela Nicola  în Topul Forbes 50 Cele Mai Influente Femei din România

44 de ani
CEO Grupul de comunicare The Group
109 milioane de euro cifra de afaceri The Group în 2010.

Mihaela Nicola are o experinţă de 20 de ani în publicitate. În 2005, a fondat împreună cu Zoltan Szigeti (soţul) şi cu Bogdan Nicola (fratele) holdingul The Group, cel mai mare grup de comunicare din România. Acesta numără 17 firme specializate. Cea mai puternică este Media Investment, agenţie de media cu un profit net de 2,6 milioane de euro în 2010. Mihaela Nicola consideră că meseria sa este aceea de a spune „poveşti astfel încât acestea să fie memorabile, să placă şi să modeleze comportamentul consumatorului şi al publicului, în general. Câteodată, pe cel al jurnaliştilor sau al liderilor de opinie“

Forbes România a lansat – în cadrul Galei Forbes Woman – o premieră editorială: Topul Forbes 50 Cele Mai Influente Femei din România. Evenimentul a avut loc pe data de 21 iunie, la Hotelul Hilton.

Gala Forbes Woman reprezintă un semnal de recunoaştere a rolului  – chiar dacă de multe ori discret sau contestat – pe care femeile îl joacă în România acestor ani, în planul vieţii politice, sociale şi de business, luând în calcul o coordonată despre care se vorbeşte mai puţin – puterea de a influenţa.

Pe plan mondial, femeile au devenit un main trend economic şi social. Conduc ţări, guverne şi companii, gestionează bugete şi au din ce în ce mai multe sfere de influenţă.

Ultima ora:

ObservatorCsibi Magor: „The enemy of good enough is great”

PoliticAdrian Hatos: Investițiile masive și susținerea economiei private trebuie combinate cu reforme care să eficientizeze și să profesionalizeze aparatul de stat

EconomieGruia Stoica a cumpărat terenul pe care se află fabrica sa de vagoane din Debrecen, Ungaria, în urma unei investiţii de 6,5 milioane de euro

ExternRadu Magdin: Options and possible solutions from an Eastern European perspective

SocialCsibi Magor: „The enemy of good enough is great”

EvenimenteSilviu Nate: „Jordan – A Stable and Peaceful Country in a Turbulent Region. A Review of Jordan’s Policy in the Last Decades and Some Future Perspectives”

CulturaIonuţ Vulpescu: Al cui ziceaţi că e Brâncuşi?

EditorialPetre Guran: „În Hristos v-ați și îmbrăcat”



Club Romania | Elite si idei / www.oranoua.ro - Open Source Internet Database part of a non-governmental project / Contact: office[at]oranoua[.]ro | Operated by CRSC Europe