OraNoua.ro
Publicat în 3 iulie 2012, 23:47 / 585 elite & idei

Mihaela Nicola în topul Topul Forbes 50 Cele Mai Influente Femei din România

Mihaela Nicola în topul Topul Forbes 50 Cele Mai Influente Femei din România

Realizarea ierarhiei celor mai influente 50 de femei din România a avut ca punct de plecare metodologia folosită de ediţia americană a revistei Forbes, pentru realizarea topului celor mai puternice femei din lume.

Astfel, au fost luate în calcul aproximativ 200 de candidate din România, din categorii profesionale complet diferite, de la femei de afaceri din Top 500 Miliardari sau manageri de companii până la personalităţi din politică, media, lifestyle, sport, activiste sociale sau organizaţii neguvernamentale.

Pentru a restrânge această listă şi a realiza ierarhiile finale am luat în calcul trei criterii: puterea financiară, acoperirea media şi sferele multiple de influenţă. Pentru realizarea monitorizării media şi a interpretării rezultatelor, am colaborat cu compania specializată în domeniu Media Image Group.

Mihaela Nicola  în Topul Forbes 50 Cele Mai Influente Femei din România

44 de ani
CEO Grupul de comunicare The Group
109 milioane de euro cifra de afaceri The Group în 2010.

Mihaela Nicola are o experinţă de 20 de ani în publicitate. În 2005, a fondat împreună cu Zoltan Szigeti (soţul) şi cu Bogdan Nicola (fratele) holdingul The Group, cel mai mare grup de comunicare din România. Acesta numără 17 firme specializate. Cea mai puternică este Media Investment, agenţie de media cu un profit net de 2,6 milioane de euro în 2010. Mihaela Nicola consideră că meseria sa este aceea de a spune „poveşti astfel încât acestea să fie memorabile, să placă şi să modeleze comportamentul consumatorului şi al publicului, în general. Câteodată, pe cel al jurnaliştilor sau al liderilor de opinie“

Forbes România a lansat – în cadrul Galei Forbes Woman – o premieră editorială: Topul Forbes 50 Cele Mai Influente Femei din România. Evenimentul a avut loc pe data de 21 iunie, la Hotelul Hilton.

Gala Forbes Woman reprezintă un semnal de recunoaştere a rolului  – chiar dacă de multe ori discret sau contestat – pe care femeile îl joacă în România acestor ani, în planul vieţii politice, sociale şi de business, luând în calcul o coordonată despre care se vorbeşte mai puţin – puterea de a influenţa.

Pe plan mondial, femeile au devenit un main trend economic şi social. Conduc ţări, guverne şi companii, gestionează bugete şi au din ce în ce mai multe sfere de influenţă.

Ultima ora:

ObservatorVictor Vevera, Mireille Rădoi, Doina Banciu: 500 de ani de la „cel mai important document al culturii românești”. Simpozion la BCU „Carol I”

PoliticRemus Pricopie: Este politica o profesie serioasă?

EconomieNovel Research, Editura Club România: Trenduri în reglementări financiare

ExternIulian Fota, despre concluziile summit-ului Biden-Putin

SocialMarian Staș, despre criteriile pentru școlile-pilot: Cel mai important e să vrea și al doilea să poată

EvenimenteVictor Vevera, Mireille Rădoi, Doina Banciu: 500 de ani de la „cel mai important document al culturii românești”. Simpozion la BCU „Carol I”

CulturaFlaviu Predescu: Marile portrete ale lui Nadar. Expoziție la Timișoara

EditorialCiprian Stănescu: Educația viitorului în realitatea mixtă. Top 3 provocări pentru Generația Z



Club Romania | Elite si idei / www.oranoua.ro - Open Source Internet Database part of a non-governmental project / Contact: office[at]oranoua[.]ro | Operated by CRSC Europe