Matei Bogdan
Publicat în 27 mai 2020, 16:28 / 54 elite & idei

Sergiu Manea: Cu 820.000 de clienți activi în George, este BCR o bancă preponderent digitală?

Sergiu Manea: Cu 820.000 de clienți activi în George, este BCR o bancă preponderent digitală?

În urmă cu doar câțiva ani BCR purta imaginea unui masiv financiar din anii ‘90, cu fluxuri și procese lente și amprentă mică în zona digitală. Însă, odată cu lansarea George, în octombrie 2018, lucrurile au început să se schimbe, iar managementul a apăsat puternic pedala digitalizării.

Astăzi, departamentul digital din cadrul băncii cu numărul 2 în piață, raportează că peste 60% dintre conturile curente nou deschise se realizează prin George, 100% digital, după ce BCR a dezvoltat fluxul online de înrolare și cunoaștere a clientelei, precum și creditarea la distanță prin interacțiune video.

Poți afla mai multe despre transformările digitale din BCR chiar de la oficialii băncii care vor fi prezenți la conferința Future Banking – online edition, pe 3 și 4 iunie. Înscrie-te gratuit AICI.

Acum 18 luni am început să ne reinventăm punând bazele fundației platformei inteligente George. În cuvinte simple a însemnat transformarea experienței bancare a oamenilor într-una mai ușoară și mai plăcută. Ne-am concentrat pasiunea și eforturile pentru a accelera digitalizarea proceselor și operațiunilor, printr-o strategie integrată, în care am implicat toate echipele și canalele noastre de interacțiune cu publicul. În tot acest proces am implicat clienții în evoluția noastră, feedback-ul lor fiind cel care ne-a ajutat să îmbunătățim platforma și să adăugăm constant noi funcționalități, a declarat Sergiu Manea, CEO Banca Comercială Română, pentru Wall-Street.ro

Iar acest lucru, cât și investițiile masive în promovarea canalelor digitale, au dat roade, iar BCR a ajuns la finalul primului trimestru din an să aibă peste 820.000 de utilizatori activi în platforma George, dublu față de T1 2019.

Afluxul de clienți digitali a condus și la o creștere masivă a numărului de tranzacții în George, cu 150% în primele 3 luni din acest an, iar peste 200.000 de carduri BCR sunt înrolate în George Pay și Apple Pay, cu o pondere de două treimi în favoarea soluției pe Android.

De altfel, reprezentanții BCR au anunțat recent în cadrul unei conferințe online că doar în perioada martie – aprilie 25.000 de clienți și-au înrolat cardurile pentru a putea face plăți mobile.

O altă nișă digitală pe care concurează tot mai multe bănci este cea a creditelor de consum acordate 100% online, BCR intrând în joc pe acest segment în octombrie 2019, când a lansat creditul digital prin platforma George.

Continuare: https://www.wall-street.ro/articol/Finante-Banci/255588/cu-820-000-de-clienti-activi-in-george-devine-bcr-o-banca-preponderent-digitala.html#gref

Ultima ora:

ObservatorLudovic Orban: România are o şansă uriaşă. Avem oportunităţi pe care mulţi nici măcar nu le-au identificat

PoliticLudovic Orban: România are o şansă uriaşă. Avem oportunităţi pe care mulţi nici măcar nu le-au identificat

EconomieRăzvan Nicolescu: Mizele regionale ale jocurilor din energie (Op-ed)

ExternDan Mihalache: Nu uitați să aplicați în următoarea perioadă pentru a vă proteja dreptul curent de a locui, munci și studia în Marea Britanie

SocialGeorge Butunoiu: Realitatea la zi – Minte-mă frumos! Mituri și ipocrizie în lumea corporatistă – George Butunoiu

EvenimenteMarian Murguleț: Videoconferința „Digitalizarea României și Tehnologia 5G” / „Cartea electronică de identitate va face ireversibilă transformarea digitală a României”

CulturaCristina Popescu: Romfilatelia introduce în circulație joi, 2 iulie 2020, emisiunea de mărci poștale Animale tip leopard

EditorialMirela Iovu: Efectele disruptive ale COVID-19. Digitalizarea, noul model de afaceri in contextul pandemiei



Club Romania | Elite si idei / www.oranoua.ro - Open Source Internet Database part of a non-governmental project / Contact: office[at]oranoua[.]ro | Operated by CRSC Europe