Adriana
Publicat în 13 martie 2012, 11:56 / 197 elite & idei

Teddy Dumitrescu: Cheltuielile publicitare vor scadea cu 4-5% in 2012. Publicitatea electorala ar putea sa compenseze o parte din scaderea bugetelor comerciale

Teddy Dumitrescu: Cheltuielile publicitare vor scadea cu 4-5% in 2012. Publicitatea electorala ar putea sa compenseze o parte din scaderea bugetelor comerciale

Cheltuielile publicitare vor scadea cu 4-5% anul acesta, creatia publicitara „supravietuieste”, iar multi clienti de publicitate „nu au cine stie ce emotii cand pentru ei nu este potrivit continutul” media, continut ce a cunoscut derapaje grave in ultima vreme. Asa descrie piata Teddy Dumitrescu, CEO Publicis, intr-un interviu acordat HotNews.ro. Despre coruptie in publicitate: „Sa fie cat mai putina coruptie e un obiectiv cat se poate de pertinent.

  •     Potrivit datelor oferite de Teddy Dumitrescu HotNews.ro, compania Grupul Publicis Communications Services Bucharest – care de la sfarsitul lui 2010 reuneste operatiunile desfasurate pana atunci de Publicis Romania, Focus Advertising si Publicis Events, dar nu si pe cele ale agentiei de media Optimedia – a avut in 2011 o cifra de afaceri de 53,7 milioane lei (12,6 milioane euro) si un profit inainte de impozitare de 2,88 milioane lei (680 mii euro).
  •     Agentia Publicis, fondata in 1995 (sub numele Focus), a devenit partener al retelei internationale Publicis Worldwide in 1995. La sfarsitul lui 2010, Publicis Groupe a preluat agentiile Publicis Romania, Focus Advertising si Publicis Events, integrate atunci in compania Grupul Publicis Communications Services Bucharest. In acel moment, Teddy Dumitrescu spunea ca exista discutii avansate si cu VivaKi, grupul de media al Publicis Groupe, in cazul agentiei de media Optimedia, dar de atunci nu a fost facut niciun anunt oficial
  •     Fondatorul Teddy Dumitrescu – unul dintre pionierii publicitatii romanesti, intrat in publicitate acum 18 ani, dupa ce in prealabil a lucrat ca producator/prezentator TV si DJ radio – a pastrat conducerea noii companii, in calitate de CEO.

Articol publicat pe www.hotnews.ro

Ultima ora:

ObservatorLudovic Orban: România are o şansă uriaşă. Avem oportunităţi pe care mulţi nici măcar nu le-au identificat

PoliticLudovic Orban: România are o şansă uriaşă. Avem oportunităţi pe care mulţi nici măcar nu le-au identificat

EconomieRăzvan Nicolescu: Mizele regionale ale jocurilor din energie (Op-ed)

ExternDan Mihalache: Nu uitați să aplicați în următoarea perioadă pentru a vă proteja dreptul curent de a locui, munci și studia în Marea Britanie

SocialGeorge Butunoiu: Realitatea la zi – Minte-mă frumos! Mituri și ipocrizie în lumea corporatistă – George Butunoiu

EvenimenteMarian Murguleț: Videoconferința „Digitalizarea României și Tehnologia 5G” / „Cartea electronică de identitate va face ireversibilă transformarea digitală a României”

CulturaCristina Popescu: Romfilatelia introduce în circulație joi, 2 iulie 2020, emisiunea de mărci poștale Animale tip leopard

EditorialMirela Iovu: Efectele disruptive ale COVID-19. Digitalizarea, noul model de afaceri in contextul pandemiei



Club Romania | Elite si idei / www.oranoua.ro - Open Source Internet Database part of a non-governmental project / Contact: office[at]oranoua[.]ro | Operated by CRSC Europe