OraNoua.ro
Publicat în 7 martie 2012, 13:56 / 589 elite & idei

Mihaela Nicola: Media Investment, House of Media, OMD vor opera separat, dar „isi vor consolida bugetele de investitie in media” prin The Media Partnership

Mihaela Nicola: Media Investment, House of Media, OMD vor opera separat, dar „isi vor consolida bugetele de investitie in media” prin The Media Partnership

Agentiile de media ale holdingului de comunicare The Group – Media Investment si House of Media – si cele apartinand Omnicom Media Group – OMD si PHD – „vor continua sa opereze separat, cu management operational separat, cu echipe separate, cu strategie si executie separata de buying”, potrivit Mihaelei Nicola, CEO The Group. Aceasta este primul reprezentant al holdingului care ofera precizari in legatura cu tranzactia de saptamana trecuta, prin care The Group a intrat in actionariatul OMG Romania. Ea a raspuns unor intrebari HotNews.ro pe tema acestui parteneriat.

Potrivit Mihaelei Nicola, agentiile de media apartinand grupului pe care ea si Zoltan Szigeti il conduc si agentiile OMD si PHD „isi vor consolida bugetele de investitie in media prin intermediul companiei de investitie in media apartinand The Group – The Media Partnership”.

Mihaela Nicola a raspuns prin e-mail intrebarilor transmise de HotNews.ro

Rep.: Care a fost motivul pentru care The Group, grup care a insistat pana acum asupra independentei sale fata de retelele internationale, a intrat intr-un parteneriat cu o astfel de retea?

Mihaela Nicola: The Group este si ramane un grup independent, prin toate cele 17 agentii ale sale. In plus si separat de acest lucru compania numita „The Group” apartinand fondatorilor holdingului cu acelasi nume devine partener in cadrul agentiilor Omnicom Media Group.

Rep.: De ce OMD? Au existat discutii intre The Group si alte retele internationale?

M.N.: De-a lungul ultimilor ani am primit foarte multe propuneri, oferte de cumparare si parteneriat. Niciuna dintre ele nu a fost indeajuns de interesanta pentru noi. De ce Omnicom Media Group? Pentru ca agentiile sale OMD si PHD au o reputatie profesionala impecabila, pentru ca OMG are o cultura organizationala foarte apropiata de valorile noastre, pentru ca valorizeaza spiritul antreprenorial, pentru ca are viziune pentru termen lung dublata de preocuparea pentru imediat, asa cum au toate companiile americane. Pentru ca au rigoare si spirit de invingator, iar noua, la The Group ne plac foarte mult aceste ingrediente.

Rep.: Ce inseamna, mai precis, formularea din comunicatul de presa potrivit careia „cele doua grupuri isi vor consolida investitia in media prin intermediul agentiei de media buying apartinand The Group”?

M.N.: Inseamna ca agentiile de media apartinand The Group (Media Investment si House of Media) si cele apartinand Omnicom Media Group (OMD si PHD) isi vor consolida bugetele de investitie in media, prin intermediul companiei de investitie in media apartinand The Group (The Media Partnesrhip), in timp ce fiecare dintre ele continua sa opereze separat, ca si pana acum, cu management operational separat, cu echipe separate, cu strategie si executie separata de buying, concurand intre ele.

Rep.: Dincolo de intrarea The Group in actionariatul OMD Romania si de numirea Lianei Mihai la conducerea OMD Romania, ce presupune, operational, parteneriatul intre The Group si OMD?

M.N.: Operational, cele doua grupuri vor continua sa actioneze separat. Managementul agentiilor de media apartinand The Group este asigurat, ca si pana acum, de managing directorii fiecareia dintre agentii (Media Investment si respectiv House of Media). Managementul agentiilor Omnicom Media Group este, cum spuneam, diferit.

Rep.: Cine si cand a avut initiativa de a incepe discutii pentru o asociere intre OMD si The Group?

M.N.: In parteneriatele profesionale este foarte putin relevant cine a facut primul pas.

Rep.: Cu ce ajuta The Group faptul ca detine un pachet minoritar (30%, potrivit unor informatii circulate in media) in OMD?

M.N.: Ar fi lipsit de curtoazie profesionala ca eu sa va furnizez detalii legate de pachetul de actiuni. Sunt profesionist de comunicare si respect regula care impune ca o astfel de informatie sa ajunga in presa pe o hartie cu antetul companiei Omnicom Media Group. Nu actionarii locali ai unei companii multinationale ofera astfel de detalii presei.

Rep.: Ce pachet detine The Group in PHD si prin ce entitate?

M.N.: Agentiile OMD si PHD apartin Omnicom Media Group, iar The Group intra in actionariatul OMG.

Rep.: Exista schimbari si in actionariatul companiilor The Group?

M.N.: Nu.

Rep.: Vor fi facute alte schimbari in managementul OMD, pe langa numirea Lianei Mihai la conducerea agentiei? Daca da, care?

M.N.: Agentiile OMD si PHD au clienti remarcabili si cifre de afaceri impresionante. In spatele acestor performante stau echipe valoroase de profesionisti care lucreaza in cele doua agentii. Am apreciat ceea ce a lasat in urma Carmen Tanasie, dupa cum echipelor de acolo pare sa le priasca suflul nou, atitudinea, entuziasmul si grija pentru eficienta pe care le aduce Liana Mihai.

Am lucrat cu Liana mai mult de 15 ani, este un profesionist exceptional, un matematician cu pasiunea rezultatelor si unul dintre cei mai valorosi specialisti pe care ii are piata de media. Este discreta, a refuzat toate aparitiile in presa si probabil ca va purta cu ea mai departe obiceiul The Group de a nu face promisiuni publice, de a nu anunta planuri, ambitii si obiective. Noua ne place sa vorbim doar despre performante pe care le-am realizat deja, la trecut. Si probabil ca Liana va avea aceeasi conduita de comunicare in numele Omnicom Media Group. Iar misiunea ei la conducerea agentiei nu este „schimbari”, ci „constructie”.

Rep.: Exista clienti ai agentiilor The Group si ai OMD care se suprapun „pe categorie”? Daca da, ce se va intampla cu acestia?

M.N.: Fiecare dintre agentiile de media apartinand The Group si respectiv Omnicom Media Group are management separat, echipa distincta, oferte si strategii diferite, au portofolii si politici diferite de new business. Toate aceste lucruri se vor mentine in viitor.

Rep.: De ce nu a fost operata, inca, la Registrul Comertului nicio modificarein structura de actionariat a OMD, PHD, OMG?

M.N.: Va fi. Parcurgem toate procedurile formale.

Interviul integral pe Hotnews.ro

Ultima ora:

ObservatorMarius Stoian: TREI NUME PENTRU O ISTORIE ÎN CONSTRUCȚIE

PoliticMircea Geoană, despre riscul escaladării conflictului în Orientul Mijlociu: ”Există un risc autentic. Riscul de război este real”

EconomieAdrian-Cătălin Bulboacă, Bulboacă & Asociaţii: Există o mare provocare între lumea riguroasă a fondurilor de investiţii, a băncilor, şi antreprenorii care trebuie să producă bani, să asigure locuri de muncă, să plătească taxe şi impozite

ExternLuca Niculescu: România, prezentă la Conferința ministerială a OCDE dedicată științei și tehnologiei

SocialCsibi Magor: Cel mai mic task ne poate încărca în momentele în care înțelegem sensul acțiunilor noastre

EvenimenteNicoleta Munteanu, la Maratonul pentru Educație Antreprenorială

EditorialMarius Stoian: TREI NUME PENTRU O ISTORIE ÎN CONSTRUCȚIE

CulturaCristina Popescu: Romfilatelia introduce în circulație o emisiune comună realizată împreună cu Statul Israel având un subiect inedit – Hora, punte culturală între România și Israel



Club Romania | Elite si idei / www.oranoua.ro - Open Source Internet Database part of a non-governmental project / Contact: office[at]oranoua[.]ro | Operated by CRSC Europe