Adriana
Publicat în 16 noiembrie 2016, 15:34 / 135 elite & idei

Alex Giboi, despre campania „Tanar de Romania”

Alex Giboi, despre campania „Tanar de Romania”
+ Observator

„Tanar de RomaniaTrăim în vremurile în care ţi se cere să fii cool, iar dacă ceea ce mănânci, bei, asculţi, porţi nu are eticheta unui brand mainstream, atunci …nu exişti. Dar, paradoxal, ţi se vorbeşte despre cum un simplu training poate să îţi schimbe viaţa şi să devii …powerfull.
Nu e uşor să fii tânăr, dar noi am văzut că se poate şi altfel: cu viziune, speranţă, multă muncă şi determinare; sunt tineri care au rămas în ţara noastră şi au demonstrat că dacă vrei, poţi şi dacă poţi, înseamnă că reuşeşti. „Tânăr de România”, o campanie AGERPRES în care singurul brand e …Curajul! Din 21 noiembrie 2016. ” – o campanie #AGERPRES pentru sustinerea tinerilor care vor sa aiba succes la ei acasa, in Romania

Ultima ora:

ObservatorVictor Vevera, Mireille Rădoi, Doina Banciu: 500 de ani de la „cel mai important document al culturii românești”. Simpozion la BCU „Carol I”

PoliticRemus Pricopie: Este politica o profesie serioasă?

EconomieNovel Research, Editura Club România: Trenduri în reglementări financiare

ExternIulian Fota, despre concluziile summit-ului Biden-Putin

SocialMarian Staș, despre criteriile pentru școlile-pilot: Cel mai important e să vrea și al doilea să poată

EvenimenteVictor Vevera, Mireille Rădoi, Doina Banciu: 500 de ani de la „cel mai important document al culturii românești”. Simpozion la BCU „Carol I”

CulturaFlaviu Predescu: Marile portrete ale lui Nadar. Expoziție la Timișoara

EditorialCiprian Stănescu: Educația viitorului în realitatea mixtă. Top 3 provocări pentru Generația Z



Club Romania | Elite si idei / www.oranoua.ro - Open Source Internet Database part of a non-governmental project / Contact: office[at]oranoua[.]ro | Operated by CRSC Europe