OraNoua.ro
Publicat în 15 octombrie 2012, 21:02 / 2379 elite & idei

Biografii: Bogdan Naumovici – “Dacă tot mă trezesc de dimineaţă,vreau să fiu numarul 1.”

Biografii: Bogdan Naumovici – “Dacă tot mă trezesc de dimineaţă,vreau să fiu numarul 1.”

“Dacă tot mă trezesc de dimineaţă,vreau să fiu numarul 1.”

Bogdan Naumovici este un exemplu de perseverenţă si ambiţie.Deşi până la vârsta de 29 de ani poţi spune ca le-a incercat aproape pe toate, s-a ridicat şi muncind din greu a câştigat ani la rând titlul de agenţia anului cu Leo Burnett. “Laser,frate!” şi “Batman,batman” sunt titluri care cu siguranţă vă amuză,dar în spatele lor se ascund poveştile uimitoare ale unui om creativ şi autentic.

Biografie:

Bogdan Naumovici este Creative Director  la Leo Burnett Romania,campanie de publicitate care realizează cam 80 de spoturi anul,câte unul la fiecare trei zile.Este deţinătoarea titlului de Agenţia Anului în ultimii patru ani la Ad’Or şi cea mai premiată agenţie la Effie Awards România 2005-2006.Cu 5 premii şi 11 nominalizări la festivalul Golden Drum de la Portoroz,reuşitele agenţiei sunt strâns legate de numele lui Naumovici.El a jucat “rolul revoluţionarului” la Leo Burnett în a deveni cea mai creativă şi cea mai strategic agenţie din România.În spatele acestui uriaş succes se ascund adevătare încercări de viaţă.

Bogdan Naumovici a terminat liceul de Fizică Atomică la Măgurele şi a făcut facultatea la TCM pentru a fi inginer.Din anul 3 nu a mai mers totul atât de bine.A făcut de 3 ori anul 3,de 3 ori anul 4 şi de 3 ori anul 5 ,până ca într-un final să fie exmatriculat.Totusi,în tot acest timp cu a stat,ci a muncit.A fost printre primii oameni care au scris şi au vândut Caţavencu,ca apoi să îşi facă propria firma de distribuţie de ziare.Printre altele a fost şi fost preşedinte la  PNL AT pentru 5-6 ani,dar şi fost traducător la Sindicate.

A început să lucreze  în funcţia de client service la Lettera Advertising.S-a întâmplat să dea un slogan bun şi a trecut pe partea de copywriting.Apoi, a intrat ca junior copywriting la Leo Burnett.Aici a învâţat cu adevărat publicitate.În 1999,este numit Creative Director,apoi,în 2001,devine şi partener în cadrul companiei.După 8 luni în care nu a avut nici o zi de weekend şi 4 ani fără concediu au fost pe locul 1 timp de 5 ani la rând.

Despre industria şi publicitatea din România spune că:” este croită să strice,să distrugă şi este preocupată de capra vecinului.Nimeni nu este interesat de performanţă.”

Bogdan Naumovici este unul dintre puţinii oameni care se focusează pe calitate.El munceşte enorm şi cu success la construirea convingerii că lucrurile “de premiu” vând mai bine decât cele plate sau doar corecte.

Evenimente:

Bogdan Naumovici-autorul ultimei campanii Roşia Montană  http://www.youtube.com/watch?v=TxZjWqtcpyM&feature=player_embedded

Interviu pentru StartEvo http://www.youtube.com/watch?v=0iNFDOMPI6w

Video:

“Laser,frate!” – http://www.youtube.com/watch?v=lqMm9flOFj0

“Batman,batman.” –  http://www.youtube.com/watch?v=3I8vUOOiw5s

LEADERSHIP TODAY: http://www.leadershiptoday.ro/index.php?option=com_k2&view=item&id=8:bogdan-naumovici&Itemid=101

Ultima ora:

ObservatorȘtefan Popescu: Lumea, pe scurt…

PoliticIon M. Ioniță: Ce efecte are demisia președintelui?

EconomieRăzvan Popescu: ROMGAZ a publicat rezultatele operaționale cheie preliminare aferente anului 2024

ExternIulian Chifu: Cursa pentru partenerul de coaliție al PAS-ului Maiei Sandu la generalele din Republica Moldova

SocialAndrei Caramitru: Studiu despre analfabetismul funcțional

EvenimenteRadu Puchiu: Extrem de onorat că am avut ocazia să moderez primul Aspen Dialog din acest an – The Power of Convening in Turbulent Times

EditorialȘtefan Popescu: Lumea, pe scurt…

CulturaIonuț Vulpescu: Podcast – invitat, actorul Constantin Dinulescu (sezonul 5, episodul 1)



Club Romania | Elite si idei / www.oranoua.ro - Open Source Internet Database part of a non-governmental project / Contact: office[at]oranoua[.]ro | Operated by CRSC Europe