Adriana
Publicat în 27 noiembrie 2013, 12:47 / 132 elite & idei

Cristina Popescu: Romfilatelia introduce în circulație o emisiune de mărci poștale dedicată Oficiului pentru Informații Integrate

Cristina Popescu: Romfilatelia introduce în circulație o emisiune de mărci poștale dedicată Oficiului pentru Informații Integrate
+ Observator

Potrivit unui comunicat al acestei instituții, emisiunea de mărci poștale „România — Intelligence Strategic” e alcătuită dintr-o marcă poștală cu valoarea nominală de 8,10 lei și un plic prima zi, iar ca forme de machetare au fost folosite coala de 32 de timbre și minicoala de 6 timbre + 3 vinietă.

Timbrul emisiunii reproduce logo-ul Oficiului pentru Informații Integrate, al cărui element heraldic — imaginea bufniței — transpune semnificațiile mitologice pozitive ale înțelepciunii, cunoașterii și studiului, calitatea vederii sale nocturne semnificând dispersarea ignoranței și facilitarea accesului anticipativ la adevăr și cunoaștere. Acestor calități „profetice” li se asociază simbolistica cercului, element ce sugerează unitatea, integralitatea și echilibrul atât la nivel profesional-analitic, cât și al cooperării inter-instituționale dezvoltate de această structură integratoare, precizează sursa citată.

Alăturarea pieselor de șah în ansamblul graficii simbolizează starea de veghe, observare (Turnul), elementul dinamic care înaintează permanent pentru atingerea țelului propus (Pionul), respectiv obiectivul ce trebuie atins (Regele). Fundalul reprezintă șirul de numere binare care trimite cu gândul la informația electronică.

Ca un element de originalitate al emisiunii de mărci poștale, minicolile conțin o imagine vizibilă în UV, respectiv o pasăre-observator ce apare dintr-un con de umbră.

„În decursul celor opt ani de existență se poate spune că Oficiul pentru Informații Integrate a devenit un exponent al societății cunoașterii, oferind alternativa unei organizații bazate intra și inter-instituțional pe cunoaștere, convertirea acesteia în plus-valoare reprezentând cheia succesului și competitivității în societatea în care trăim. Printre principiile care ghidează desfășurarea activității Oficiului se numără ‘need to know’-‘need to share’, cultura de sharing, knowledge worker”, se mai arată în comunicatul Romfilatelia
www.agerpres.ro

Ultima ora:

ObservatorAndreea Paul: Digitalizarea administrației – România are nevoie de un plan coerent pe verticală

PoliticSebastian Burduja propune o întâlnire cu părţile implicate în problema gunoiului şi constituirea unui grup de lucru

EconomieBogdan Chiriţoiu: 2020 a fost clar un an diferit; pe ansamblu economia noastră a mers surprinzător de bine

ExternMarco Badea: Moștenirea politică a lui Netanyahu nu va fi o națiune mai sigură, ci o societate israeliană profund fracturată, care trăiește în spatele zidurilor

SocialManuela Catrina: Ne luptam cu birocratia, iar unii cred ca hartia e mai safe

EvenimenteAndreea Paul: Digitalizarea administrației – România are nevoie de un plan coerent pe verticală

CulturaIonuț Vulpescu: Proiectul pe care l-am inițiat, prin care mi-am propus să rezolv una dintre problemele dificile cu care se confruntă în special muzeele, a devenit lege!

EditorialCorneliu Vișoianu: Voluntarul și Club România după 10 ani | Bogdan Gavrilă, Spiritul Voluntarului care dă, fară să aștepte răsplată ci doar construiește ”Zero-risk” society



Club Romania | Elite si idei / www.oranoua.ro - Open Source Internet Database part of a non-governmental project / Contact: office[at]oranoua[.]ro | Operated by CRSC Europe