OraNoua.ro
Publicat în 22 august 2012, 19:21 / 703 elite & idei

Mihaela Nicola implicată în campania educaţională „Trends of Tomorrow”

Mihaela Nicola implicată în campania educaţională „Trends of Tomorrow”

Samsung Electronics România dă startul următoarei etape în cadrul campaniei educaţionale „Trends of Tomorrow”, adresată tinerilor din clasele terminale de liceu. În cadrul acestei etape, tinerii vor avea ocazia de a lucra sub îndrumarea unor nume sonore din cele şase domenii ale concursului: Comunicare & Mass-media, Marketing & Retail, Juridic & Ştiinţe politice, IT & Inginerie, Artă & Cultură, Medicină & Ştiinţe ale naturii.
Concursul de proiecte este un demers menit să încurajeze liceenii să îşi aleagă cariera potrivită personalităţii lor. Pentru a obţine performanţe şi a fi competitivi pe termen lung, tinerii trebuie,în primul rând, să îşi cunoască punctele tari pentru a-şi contura strategia în business cât şi în carieră.

Mihaela Nicola îi va consilia pe tinerii interesaţi de lumea comunicării

Astfel, participanţii pasionaţi de IT & Tehnologie vor putea afla care sunt cele mai noi trenduri direct de la un specialist în domeniu – Victor Maghiari, Technology General Business Leader, Oracle România, iar cei cu înclinaţii artistice vor afla cum îşi pot transforma pasiunea într-o carieră de succes de la Florin Grozea, membru al formaţiei Hi Q şi producător muzical de succes. Cei care au ales domeniul Comunicare & Mass-media o vor avea ca mentor pe Mihaela Nicola, CEO The Group. Cu o expertiza de peste 20 de ani in domeniu, Mihaela Nicola îi va consilia pe tinerii interesaţi de lumea comunicării. Cei care îşi doresc o carieră în Marketing & Retail, vor beneficia de sprijinul Mihaelei Stănoiu, Marketing Manager Samsung România, în timp ce elevii care au ales să urmeze o carieră în domeniul Juridic se vor bucura, pe perioada dezvoltării proiectului, de sprijinul avocatului Remus Borza, Managing Partner Borza & Asociaţii. În medicină, precizia şi responsabilitatea sunt esenţiale pentru a reuşi. De aceea pentru a construi un plan de carieră realist, echipele interesate de acest domeniu vor beneficia de sfaturile specialiştilor MedLife.

„Avem sprijinul unor oameni valoroşi în cadrul campaniei „Trends of Tomorrow”, specialişti de seamă în domeniile pe care le reprezintă. Pentru că ne aflăm într-o eră în care totul evoluează cu viteza luminii, orice sfat sau recomandare din partea unor profesionişti adevăraţi este binevenită, mai ales că tinerii sunt asaltaţi de informaţii din toate părţile şi devine din ce în ce mai greu să selecteze informaţiile cu adevărat valoroase pentru ei. Suntem nerăbdători să vedem ce idei şi planuri au participanţii pentru viitorul lor şi cum îi vor ajuta mentorii să facă primii paşi pentru a-şi contura o carieră de succes” a declarat Mihaela Stănoiu, Marketing Manager Samsung România.

Test de personalitate pentru atribuirea unui profil

Pentru a se înscrie în concurs, tinerii din clasele terminale de liceu ce au accesat pagina oficială de
Facebook Trends of Tomorrow, au completat un scurt test de personalitate în urma căruia li s-a atribuit unul dintre profilurile Sociabil (Roşu), Artist (Verde) sau Geniu Tehnic (Albastru). Etapa următoare a constat în formarea unor echipe de lucru a câte trei persoane în cele şase domenii de lucru propuse. În urma sesiunii de votare din partea publicului, primele 150 de echipe, care au adunat cele mai multe voturi, au rămas mai departe în competiţie. Dintre acestea, pe baza unui text de motivare a participării şi a voturilor primite, vor fi selectate echipele ce vor lucra direct cu mentorii pentru dezvoltarea planului de carieră.

Ultima ora:

ObservatorVictor Vevera, Mireille Rădoi, Doina Banciu: 500 de ani de la „cel mai important document al culturii românești”. Simpozion la BCU „Carol I”

PoliticRemus Pricopie: Este politica o profesie serioasă?

EconomieNovel Research, Editura Club România: Trenduri în reglementări financiare

ExternIulian Fota, despre concluziile summit-ului Biden-Putin

SocialMarian Staș, despre criteriile pentru școlile-pilot: Cel mai important e să vrea și al doilea să poată

EvenimenteVictor Vevera, Mireille Rădoi, Doina Banciu: 500 de ani de la „cel mai important document al culturii românești”. Simpozion la BCU „Carol I”

CulturaFlaviu Predescu: Marile portrete ale lui Nadar. Expoziție la Timișoara

EditorialCiprian Stănescu: Educația viitorului în realitatea mixtă. Top 3 provocări pentru Generația Z



Club Romania | Elite si idei / www.oranoua.ro - Open Source Internet Database part of a non-governmental project / Contact: office[at]oranoua[.]ro | Operated by CRSC Europe