Mihaela Nicola, The Group: Alegerile ar putea mari piata de comunicare


The Group, cel mai mare grup de comunicare de pe piata locala, cu afaceri de 108,8 milioane de euro in 2010, are in prezent 17 agentii de comunicare, cel mai mare venit fiind generat de compania de media Media Investment, se arata intr-un material Wall-Street.
Anul trecut, holdingul infiintat in 2005 de Mihaela Nicola si Zoltan Szigeti a inregistrat afaceri in crestere cu aproximativ 7% fata de anul anterior. Despre evolutia profitului, Mihaela Nicola nu are inca date concrete, dar afirma ca probabil acesta a fost similar cu cel din 2010, de circa 6,36 milioane de euro, cel mai mare din industria locala de comunicare.
Cresterea afacerilor in 2011 a fost determinata de castigarea de noi clienti si, in cazul unor branduri, de majorarea bugetelor de promovare.
Alegerile ar putea mari piata de comunicare
Despre felul in care va evolua piata locala de comunicare, Nicola afirma ca, pe de o parte, aceasta ar putea stagna sau chiar scadea in continuare pentru ca inca nu sunt semne de revenire a consumului. Pe de alta parte, spune ca 2012 este un an electoral ceea ce ar putea duce la o crestere a domeniului.
“Vor fi cateva mii sau chiar zeci de mii de oameni angajati intr-o campanie de cateva luni, galagioasa si care revendica foarte multe resurse si actiuni concrete, proiecte, evenimente. Astfel, vine o veste buna pentru agentiile de productie, cele de consultanta, de branding, pentru tipografii, show-bussiness si companii de impresariat. Va fi o revenire a unei zone amortite in ultimii ani, o zona care este insa destul de vizibila si extinsa. Cred ca piata de BTL are cel putin dimensiunea industriei de media (n.red. estimata la circa 300 mil. euro), asadar se investesc si in acest domeniu cateva sute de miliane de euro. Industria evenimentelor speciale si cea a productiei de materiale inregistreaza in anii electorali un reviriment accentuat. Totodata, multe dintre executiile campaniei electorale se vor adresa publicului tanar, ceea ce este o veste financiara buna pentru blogosfera si actorii retelelor sociale”, explica Mihaela Nicola.
Ultima ora:

ObservatorIonuț Stanimir: Fiti calmi si mergeti mai departe! Frica nu e o moneda

PoliticSorin Cucerai: Tocmai criza majoră prin care am trecut a transformat instituțiile în aliați ai reformei

EconomieKaroly Borbely: Hidroelectrica, cea mai mare companie din România, anunță investiții uriașe în 2025

ExternValentin Lazea: Greșelile Europei ideologice și soluțiile de corecție

SocialIonuț Stanimir: Fiti calmi si mergeti mai departe! Frica nu e o moneda

EvenimenteAlexandru Nazare, la BLACK SEA FORUM

EditorialRadu Puchiu: 𝗜̂𝗻𝘃𝗶𝗻𝗴𝗮̆𝘁𝗼𝗿𝗶𝗶

CulturaIonuț Vulpescu: Podcast – invitată, Bianca Ionescu-Ballo (sezonul 5, episodul 5)
Club Romania | Elite si idei / www.oranoua.ro - Open Source Internet Database part of a non-governmental project / Contact: office[at]oranoua[.]ro | Operated by CRSC Europe