OraNoua.ro
Publicat în 1 februarie 2012, 14:40 / 310 elite & idei

Mihaela Nicola, The Group: Alegerile ar putea mari piata de comunicare

Mihaela Nicola, The Group: Alegerile ar putea mari piata de comunicare

The Group, cel mai mare grup de comunicare de pe piata locala, cu afaceri de 108,8 milioane de euro in 2010, are in prezent 17 agentii de comunicare, cel mai mare venit fiind generat de compania de media Media Investment, se arata intr-un material Wall-Street.

Anul trecut, holdingul infiintat in 2005 de Mihaela Nicola si Zoltan Szigeti a inregistrat afaceri in crestere cu aproximativ 7% fata de anul anterior. Despre evolutia profitului, Mihaela Nicola nu are inca date concrete, dar afirma ca probabil acesta a fost similar cu cel din 2010, de circa 6,36 milioane de euro, cel mai mare din industria locala de comunicare.

Cresterea afacerilor in 2011 a fost determinata de castigarea de noi clienti si, in cazul unor branduri, de majorarea bugetelor de promovare.

Alegerile ar putea mari piata de comunicare

Despre felul in care va evolua piata locala de comunicare, Nicola afirma ca, pe de o parte, aceasta ar putea stagna sau chiar scadea in continuare pentru ca inca nu sunt semne de revenire a consumului. Pe de alta parte, spune ca 2012 este un an electoral ceea ce ar putea duce la o crestere a domeniului.

“Vor fi cateva mii sau chiar zeci de mii de oameni angajati intr-o campanie de cateva luni, galagioasa si care revendica foarte multe resurse si actiuni concrete, proiecte, evenimente. Astfel, vine o veste buna pentru agentiile de productie, cele de consultanta, de branding, pentru tipografii, show-bussiness si companii de impresariat. Va fi o revenire a unei zone amortite in ultimii ani, o zona care este insa destul de vizibila si extinsa. Cred ca piata de BTL are cel putin dimensiunea industriei de media (n.red. estimata la circa 300 mil. euro), asadar se investesc si in acest domeniu cateva sute de miliane de euro. Industria evenimentelor speciale si cea a productiei de materiale inregistreaza in anii electorali un reviriment accentuat. Totodata, multe dintre executiile campaniei electorale se vor adresa publicului tanar, ceea ce este o veste financiara buna pentru blogosfera si actorii retelelor sociale”, explica Mihaela Nicola.

Interviul complet poate fi citit pe Wall-Street.ro

Ultima ora:

ObservatorDaniel Dăianu: Sistemul fiscal român este profund inechitabil. Cei care ne dau lecții cum să fie un regim optim ar fi bine să ne ajute să combatem profit-shifting-ul masiv

PoliticLudovic Orban, despre 65 de ani de prezenta românească in UNESCO

EconomieDaniel Dăianu: Sistemul fiscal român este profund inechitabil. Cei care ne dau lecții cum să fie un regim optim ar fi bine să ne ajute să combatem profit-shifting-ul masiv

ExternAndrei Stoian: Situația din Ucraina. Posibil război la granița României?

SocialRăzvan Orășanu: Curs de Gândire Laterală

EvenimenteCosmin Buteica, part of an international panel on the topic of “Water Scarcity: Same Challenge, Different Answers”

CulturaFlaviu George Predescu: De Ce Citim – Despre Scrisorile eminesciene

EditorialAlexandru Grumaz: Războiul pentru Taiwan a început. Cine va câştiga – SUA sau China?



Club Romania | Elite si idei / www.oranoua.ro - Open Source Internet Database part of a non-governmental project / Contact: office[at]oranoua[.]ro | Operated by CRSC Europe