Mugurel Radulescu: 6.000 de elevi de liceu si studenti sunt asteptati la fabricile Coca-Cola din Romania

Incepand din aceasta primavara, peste 6.000 de elevi de liceu si studenti sunt asteptati la fabricile Coca-Cola HBC din Ploiesti si Timisoara, pentru a invata despre procesul de productie si de aducere pe piata a bauturilor non-alcoolice, chiar la producator acasa. Programul de educare a tinerilor este implementat de Junior Achievement Romania (JAR) si se desfasoara in perioada martie – decembrie 2013 in Ploiesti, Timisoara si in judetele invecinate.
„Proiectul aduce in fata elevilor provocarea unei experiente. O vizita intr-o fabrica Coca-Cola HBC inseamna o expeditie intr-o fabrica moderna, apropierea de tehnologie, de locuri de munca despre care nu pot citi in manuale. Este un exemplu de cooperare public-privat in beneficiul noii generatii.”,
In timpul vizitelor, tinerii afla de la coordonatorii locali ai proiectului despre modul de preparare a bauturilor non-alcoolice, de la extractia apei de la mare adancime, pana la masurile companiei pentru protejarea mediului. Tururile de fabrica presupun vizitarea liniei tehnologice Coca-Cola, fiind completate de o serie de prezentari si de filme care insotesc prezentarile, precum si de sesiuni de intrebari si raspunsuri.
„Suntem mandri sa deschidem portile fabricilor Coca-Cola HBC si am descoperit cu bucurie ca tinerii dau dovada de un interes si de o curiozitate care ne incurajeaza sa continuam! Ne-am propus, avand suportul Junior Achievement Romania, sa spunem povestea din spatele produselor noastre: de la procesul tehnologic, la oamenii Coca-Cola sau la actiunile de responsabilitate sociala pe care le dezvoltam, fie ca este vorba de reutilizarea apei consumate in fabrici si reciclarea ambalajelor sau de Ziua Voluntariatului, decretata oficial la Coca-Cola.”, a declarat Mugurel Radulescu, Public Affairs and Communications Manager, Coca-Cola HBC Romania si Republica Moldova
Pana in prezent, peste 1900 de tineri si cadre didactice, din 49 de scoli, au vizitat cele doua fabrici.
„Vizitele la fabricile Coca-Cola HBC sunt un tip de educatie practica, oferind posibilitatea ca notiunile teoretice sa fie completate de exemple reale, practice, usor de inteles si de retinut. Este un bun exemplu pe care il da unul dintre marii producatori din Romania, industriei.”, a declarat Daniela Staicu, Manager Marketing si Comunicare Junior Achievement Romania.
Inscrieri pentru participarea la program se pot face pe: http://thereconcept.ro/ro/
Ultima ora:

ObservatorAntonia Pup: Honored&humbled I got to be one of the moderators of this year’s edition of the Euro-Atlantic Resilience Forum

PoliticMircea Geoană: România ar putea fi prima ţară europeană care să se alăture Antantei pentru protecţia mediului

EconomieÖmer Tetik, despre expoziția „Brâncuși: surse românești și perspective universale”

ExternTeodor Baconschi: 33 de ani de la reunificarea Germaniei. De ce Berlinul rămâne stindardul democrației europene

SocialRadu Carp, despre softurile anti-plagiat

EvenimenteAntonia Pup: Honored&humbled I got to be one of the moderators of this year’s edition of the Euro-Atlantic Resilience Forum

EditorialRadu Magdin: C-Suite’s Next Challenge – AI And Disinformation

CulturaMireille Rădoi: Strada de C’Arte și un gând către generațiile tinere
Club Romania | Elite si idei / www.oranoua.ro - Open Source Internet Database part of a non-governmental project / Contact: office[at]oranoua[.]ro | Operated by CRSC Europe