OraNoua.ro
Publicat în 26 noiembrie 2014, 09:19 / 241 elite & idei

Ömer Tetik: “Banca Transilvania este COOL datorită celor care au ales să colaboreze cu noi, în diverse moduri – clienţi, angajaţi, parteneri şi comunităţi din social media”

Ömer Tetik: “Banca Transilvania este COOL datorită celor care au ales să colaboreze cu noi, în diverse moduri – clienţi, angajaţi, parteneri şi comunităţi din social media”
Banca Transilvania – „Cel mai cool brand din domeniul financiar!” 

Forbes Romania

Banca Transilvania a primit premiul ”Cel mai cool brand din domeniul financiar” din partea revistei Forbes România, cu ocazia publicării topului „100 Cool branduri ale noii generaţii”, ediţia a III-a. Ingredientele unui brand cool, conform analizei realizate de agenţia de cool-hunting Antz şi de Forbes, sunt următoarele: inovaţie, stil, autenticitate, dezirabilitate, unicitate şi responsabilitate. Toate acestea sunt considerate principale calităţi ale unui brand care se adresează inclusiv tinerilor.

Detalii:

Topul ”Cele mai cool 100 de branduri” a fost realizat în urma selecției, exprimării și analizei opiniei a peste 100 de formatori de opinie.

În competiția pentru acest clasament au fost peste 400 de branduri în etapa iniţială, fiind selectate 10 branduri pentru fiecare categorie, pe baza documentării din mai multe medii de informare.

Banca Transilvania este în acest top pentru al treilea an consecutiv, urcând, de la prima ediţie, peste 70 de poziţii.

Brandul Banca Transilvania a fost lansat acum 20 de ani, în Cluj-Napoca. Povestea BT a început cu o echipă formată din 13 persoane, iar acum este în top trei cele mai mari bănci din România, cu o cotă de piaţă de ≈9%. Familia de branduri BT cuprinde aproape 20 de sub-branduri lansate pentru produse, servicii, fundaţii şi competiţii sportive.

BT socializează: are profil pe Facebook, Linkedin, Twitter, Google+ şi YouTube. Pe Facebook are una dintre cele mai mari comunităţi online dintre băncile din România, cu peste 276.000 de fani.

Banca Transilvania s-a remarcat de-a lungul timpului ca trendsetter, câteva dintre exemple fiind următoarele: premieră mondială prin lansarea, împreună cu Western Union, a serviciului de transfer de bani prin bancomat (2010); premiere naţionale prin lansarea, împreună cu aceeaşi multinaţională, a serviciului de transfer de bani prin Internet Banking (2012) şi Mobile Banking (2013). Un alt exemplu este lansarea în România a conceptului “Facebank”: din 2013, Banca Transilvania a inclus în ofertă serviciul de transfer de bani prin intermediul Facebook, şi anume Facebook Payments.

Stilul de comunicare vizuală BT este unul aparte, mai ales pentru o bancă: Zânul este personajul care îi oferă unicitate şi un mod prietenos de a transmite informaţii.

BT a lansat recent un pachet gratuit de produse şi servicii pentru tineri, STAR Student. În mai puţin de două luni peste 12.000 de studenţi au ales STAR Student. Pentru aceştia, banca oferă o versiune personalizată a serviciului de internet banking, BT24 Student.

Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania:

Ne uităm cu interes la noua generaţie, pentru a-i oferi mobilitate şi confort în relaţie cu Banca Transilvania. Ştim că tinerii au apetit foarte crescut pentru mediul digital, aşa încât credem că la banca noastră apreciază faptul că suntem multichannel, că avem aplicaţii online şi un website interactiv, dar şi pentru că suntem foarte activi în social media. Banca Transilvania este COOL datorită celor care au ales să colaboreze cu noi, în diverse moduri – clienţi, angajaţi, parteneri şi comunităţi online”.

Despre BANCA TRANSILVANIA

Banca Transilvania este una dintre cele mai mari trei bănci din România, în funcţie de active, cu o cotă de piaţă de ≈9%. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM şi Retail. BT are peste 6.000 de angajaţi, o reţea formată din aproape 550 de sedii şi 1,88 de milioane de clienţi activi. Strategia băncii este susţinută de acţionari internaţionali, BERD şi IFC–Banca Mondială. În acest an, Banca Transilvania a împlinit 20 de ani.

Ultima ora:

ObservatorVictor Vevera a participat la ședința Directorilor Generali ai Aeroporturilor din România

PoliticNicuşor Dan: Nu se pune problema ca stimulentele pentru nou-născuţi sau voucherele materna să nu mai fie plătite

EconomieCosmin Ghita: Societatea Nationala Nuclearelectrica launches the 2021-2023 Scolarship program “The Young Nuclearist”

ExternManuela Catrina: Despre #suveranitate tehnologica si #semiconductori. Cum poate #Romania contribui la acest efort european

SocialMarian Staș: Reportaj la singura școală rurală care va funcționa după programul lui Iohannis „România Educată”

EvenimenteVictor Vevera a participat la ședința Directorilor Generali ai Aeroporturilor din România

CulturaDoina Banciu: Tradiție și continuitate în valorificarea patrimoniului imaterial, ediția I

EditorialAlina Bârgăoanu: 11 septembrie și noul Internet



Club Romania | Elite si idei / www.oranoua.ro - Open Source Internet Database part of a non-governmental project / Contact: office[at]oranoua[.]ro | Operated by CRSC Europe