Omer Tetik: Western Union, MasterCard și Banca Transilvania lansează un nou serviciu de primire de bani la ATM
O premieră mondială, pe piața din România
Bucureşti, 15 octombrie 2015 – Western Union, unul dintre liderii globali în servicii de plăți, MasterCard și Banca Transilvania lansează astăzi în România un nou serviciu de primire de bani la ATM. Acest serviciu este rezultatul unui parteneriat tripartit inovator între cei doi lideri globali în servicii de plăți – Western Union și MasterCard – și una din primele trei cele mai mari bănci locale – Banca Transilvania.
Noul serviciu permite persoanelor care au card MasterCard și Maestro emis în România de orice instituție financiară să primească bani prin Western Union și să-i retragă direct de la bancomatele Băncii Transilvania. Banii ajung direct în contul aferent cardului. Banii pot fi primiți, practic, de oriunde din lume, inclusiv din România. Serviciul permite tranzacții în Lei, Euro şi USD.
„Cercetările noastre au arătat că cei care folosesc serviciile Western Union pentru a face transferuri de bani își doresc rapiditate, siguranță și, mai ales, un serviciu ușor de folosit, oricând și oriunde la îndemână. Noua opțiune de primire de bani le permite clienților să-și poată accesa rapid fondurile, oferindu-le mai multă comoditate în efectuarea tranzacției. Acest nou serviciu este în linie cu strategia Western Union de a le oferi clienților tot mai multe opțiuni atunci când fac transferuri de bani, acces la tot mai multe canale, cu preponderență la cele care au la bază un cont”, spune Gabriel Sorbo, Vice-Președinte Western Union pentru regiunea de Sud a Uniunii Europene.
Noul serviciu Western Union de transfer de bani este accesibil 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână direct la cele aproximativ 1.000 de ATM-uri din rețeaua Băncii Transilvania. Deținătorii de carduri MasterCard și Maestro beneficiază, astfel, de un serviciu de transfer de bani flexibil, care nu depinde de orare de funcționare. În plus, ei vor putea folosi banii primiți pentru cumpărături cu cardul la milioane de comercianți din România sau străinătate sau își vor putea retrage banii în numerar, atât cât au nevoie, la orice bancomat care acceptă carduri MasterCard sau Maestro.
“Noul serviciu, destinat exclusiv posesorilor de carduri MasterCard și Maestro, face parte din strategia MasterCard de a utiliza inovația pentru a aduce valoare adăugată consumatorilor. În același timp, este un serviciu adaptat pieței locale, venind în completarea acțiunilor noastre de educare a consumatorilor privind utilizarea cardurilor la plată. Mai mult, prin integrarea fluxurilor de bani dintre românii aflați în străinătate și cei din țară în mediul electronic, un mediu sigur și transparent, ne reafirmăm angajamentul de a ajuta la fiscalizarea economiei locale”, a declarat Cosmin Vladimirescu, General Manager, MasterCard România.
Őmer Tetik, Director General, Banca Transilvania, a declarat:
„Ne bucurăm că avem ocazia să lansăm încă un serviciu inovator pentru clienții noștri, printr-o colaborare de excepție cu Western Union şi MasterCard. Românii folosesc tot mai mult noile tehnologii în viața lor de zi cu zi, iar prin acest serviciu transferul de bani devine tot mai accesibil. Ȋn 2010, am marcat, tot cu Western Union, o altă premieră mondială, lansarea serviciului de transfer de bani prin bancomat, iar în 2012, am lansat în premieră în România facilitatea de transfer de bani prin Internet Banking.”
Cum funcționează noul serviciu de transfer de bani Western Union prin ATM:
Persoanele care au un card MasterCard și Maestro își pot retrage banii direct de la un bancomat al Băncii Transilvania, urmând câțiva pași simpli:
•După demararea unei tranzacții la ATM, este necesară selectarea opțiunii ”Western Union” și introducerea în secțiunea aferentă de pe ecranul bancomatului a detaliilor tranzacției, așa cum au fost transmise de către expeditorul banilor – numărul de control al transferului de bani (MTCN) și suma de bani în valuta în care au fost trimiși banii prezentată pe ecran.
•După completarea cu aceste informații, banii sunt virați în contul clientului, aferent cardului MasterCard sau Maestro, în câteva minute, fără aplicarea vreunui alt comision.
•Din momentul intrării banilor în contul de card, clientul îi poate folosi la orice comerciant care acceptă carduri MasterCard și Maestro sau îi poate retrage în numerar la orice bancomat care acceptă cele două mărci de carduri.
*****
Despre Western Union:
The Western Union Company (NYSE: WU) este unul din liderii globali de pe piața serviciilor de plăți. Împreună cu organizațiile sale afiliate Vigo, Orlandi Valuta, Pago Facil și Western Union Business Solutions, Western Union le oferă clienților săi modalități rapide, fiabile și ușoare de a trimite sau primi bani în locații din întreaga lume, de a realiza plăți şi de a achiziționa ordine de plată. Începând cu 30 iunie 2015, serviciile sub marca Western Union, Vigo și Orlandi Valuta au fost accesibile printr-o rețea comună de aproximativ 500.000 de locații ale agenților în 200 de țări și teritorii și aproximativ 100.000 de bancomate. În 2014, The Western Union Company a efectuat 255 de milioane de tranzacții consumer-to-consumer la nivel global, realizând transferuri totale de 85 de miliarde de USD între consumatori şi a efectuat 484 de milioane de plăți comerciale. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitaţi www.westernunion.com.
Despre MasterCard:
MasterCard (NYSE: MA), www.mastercard.com, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Operăm cea mai rapidă rețea de procesare a plăților din lume, oferind un liant între consumatori, instituții financiare, comercianți, autorități și companii din peste 210 țări și teritorii. Produsele și soluțiile MasterCard fac activitățile zilnice de comerț – cum ar fi cumpărăturile, călătoriile, derularea unei afaceri sau managementul finanțelor – mai simple, mai sigure și mai eficiente pentru toată lumea. Urmăriți-ne pe Twitter: @MasterCardNews, participați la discuțiile de pe blogul Beyond the Transaction și înregistrați-vă pentru cele mai noi știri pe Engagement Bureau.
Despre Banca Transilvania:
Banca Transilvania este în top 3 cele mai mari trei bănci din România, în funcție de active, cu o cotă de piață de peste 10%. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM şi Retail. BT are peste 6.000 de angajați, o rețea formată din 550 de sedii și 1,92 de milioane de clienți activi. Strategia băncii este susținută de acționari internaționali, Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD) și IFC – Banca Mondială. Pentru mai multe informații: www.bancatransilvania.ro/newsroom
Pentru informaţii suplimentare, persoanele de contact:
Felicia Moga (DC Communication) – Western Union
Tel: + 40 21 312 38 35; + 40 722 429 499
E-mail: felicia.moga@dccom.ro
Andrada Busuioc (Golin) – MasterCard
t. +40 21 301 00 51 |m. +40 745 974 785
E-mail: abusuioc@golin.com
Laura Petrehuş – Banca Transilvania
0724.567.364; laura.petrehus@btrl.ro
Ultima ora:
ObservatorMarco Badea: S-a lansat raportul „Starea Climei – România 2024”
PoliticKlaus Iohannis, de Ziua Națională a Victimelor Holocaustului: Generațiile de astăzi trebuie să stopeze discursul instigator de ură care capătă din nou amploare
EconomieRăzvan Nicolescu: Aş propune un parteneriat pentru viitor companiei E.ON, ca să nu plece din România
ExternRufin Zamfir: Ieri am marcat un an de la atacurile barbare ale Hamas asupra populației israeliene
SocialNicoleta Munteanu: Ora practică de antreprenoriat Kids in Business a început la Mark Twain International School Bucharest -şcoala primară cu productia de Slime-lipicios de distractiv!
EvenimenteAndrei Dudoiu: One of the most exciting startup competitions in Europe – the How To Web Spotlight Competition!
EditorialAlexandru Grumaz: Si vis pacem, para bellum!
CulturaLorena Stoian: Comisia Europeană oferă tinerilor 35.500 de permise de călătorie gratuite prin DiscoverEU!
Club Romania | Elite si idei / www.oranoua.ro - Open Source Internet Database part of a non-governmental project / Contact: office[at]oranoua[.]ro | Operated by CRSC Europe