Publicat în 26 noiembrie 2024, 18:36 /
57 elite & idei
Petru Russu: „Ne dorim să fim o voce puternică și relevantă în promovarea consumului responsabil”
Pentru HEINEKEN România, producătorul de bere cu trei fabrici locale, performanțele de sustenabilitate sunt o preocupare constantă. Compania a lansat, recent, raportul de sustenabilitate pentru anul trecut, ce reflectă progrese în trei arii principale: Mediu, Social, Consum responsabil.
În ceea ce privește promovarea consumului responsabil, HEINEKEN România s-a remarcat, de-a lungul timpului, prin programe de tradiție, dar și printr-un portofoliu de produse care le oferă consumatorilor opțiuni diversificate.
Petru Russu, Corporate Affairs Manager, a vorbit în interviul acordat CSR Media despre demersurile companiei în această arie, pornind de la cele mai recente progrese prezentate în raportul de sustenabilitate.
Ultima ora:
ObservatorCiprian Stănescu: Ce scrie în proaspătul document CSAT declasificat?
PoliticCiprian Stănescu: Ce scrie în proaspătul document CSAT declasificat?
EconomieCristian Tudor: Ultragreens continuă să demonstreze că inovația, perseverența și angajamentul pentru excelență pot face diferența
ExternAlexandru Grumaz: Giorgia Meloni, viitorul lider european
SocialPavel Popescu: Am propus o soluţie exagerată – suspendarea temporară a platformei TikTok. Opina exprimată a fost una strict personală
EvenimenteMihai Precup, at the Business Awards 2024
EditorialRadu Carp: Mesia de pe TikTok – o dezinformare de proporţii (I)
CulturaFlaviu Predescu: Despre Festivalul de Teatru de la Cluj, la Cultura pentru toți – Video
Club Romania | Elite si idei / www.oranoua.ro - Open Source Internet Database part of a non-governmental project / Contact: office[at]oranoua[.]ro | Operated by CRSC Europe