Robert Turcescu: Emisiunea “Sub semnul întrebării” a realizat un share mediu de 3.4%, devansând emisiunea informativă de la Realitatea TV

B1 TV depășește, pentru a doua zi la rând săptămâna aceasta, posturile rivale Realitatea TV și România TV, în intervalul de maximă audiență pentru televiziunile de știri, denumit Prime Time News (19.00 – 24.00), dar și în Prime Time Clasic (19.00 – 23.00).
În intervalul orar 19.00 – 24.00, media cotei de piață obținută de emisiunile difuzate de B1 TV – “Aktualitatea B1 cu Andrei Bădin”, “Sub semnul întrebării cu Robert Turcescu”, “Ultimul cuvânt cu Nelu Barbu și Ion Cristoiu” și “Lumea lui Banciu cu Radu Banciu” – a fost de 3.2 %, la mare distanță de Realitatea TV (2.4% market share) și România TV (1.3% cotă de piață). În ziua precedentă, B1 TV a înregistrat, pe același interval orar, un share mediu de 2.9% , iar Realitatea TV 2.6% și România TV 2.0% .
Și în intervalul 19.00-23.00, B1 TV a fost a doua preferință în rândul televiziunilor de știri și a învins concurența, cu o cotă medie de piață de 3.0%, față de 2.4% Realitatea TV și 1.3% România TV.
Cota medie de piață cumulată, marți seară, de emisiunile “Sub semnul întrebării cu Robert Turcescu”, “Ultimul cuvânt cu Nelu Barbu și Ion Cristoiu” și “Lumea lui Banciu cu Radu Banciu” a fost mult peste cea realizată de Realitatea TV și România TV.
Astfel, “Sub semnul întrebării cu Robert Turcescu” (20.00 – 22.00) a realizat un share mediu de 3.4%, devansând emisiunea informativă de la Realitatea TV, care a înregistrat o audiență de doar 2.4% market share, dar și pe cea a postului România TV (1.3% share mediu).
Declarațiile făcute în exclusivitate de Victor Ponta la “Ultimul cuvânt cu Nelu Barbu și Ion Cristoiu” (22.00 – 23.00) au captat atenția telespectatorilor, fapt care se reflectă în audiența de 3.2% realizată în detrimentul postului Realitatea TV (cotă medie de piață de 2.5%) și România TV (cotă medie de piață de 1.7%).
Nu mai este o surpriză că emisiunea-pamflet a lui Radu Banciu, “Lumea lui Banciu” (23.00 – 24.00) adună pe zi ce trece tot mai mult public și a reușit și aseară să totalizeze un share mediu de 4.1%, aproape triplu decât cel al România TV (1.5%) și net superior celui realizat de Realitatea TV – 2.8%.
Sursa datelor: Kantar Media; copyright ARMA Data SRL
Ultima ora:

ObservatorGruia Stoica: Mă bucur să anunț un nou capitol pentru GRAMPET Group și pentru țara noastră

PoliticCătălin Predoiu, privind amânarea aderării la Visa Waiver: Nu este o chestiune legată de România. SUA își reevaluează programele privind migrația

EconomieGruia Stoica: Mă bucur să anunț un nou capitol pentru GRAMPET Group și pentru țara noastră

ExternMihai Covaliu: COSR – Sprijin din partea Comisiei Europene pentru organizarea FOTE Brașov 2027

SocialDaniel David va prezenta în luna mai un „diagnostic” al sistemului de educație, bazat pe datele furnizate de OCDE: „Aderarea la OCDE este un proiect de țară”

EvenimenteOvidiu Raețchi: Am avut marea bucurie de a găzdui la Ambasada României în Japonia 在日ルーマニア大使館 prezentarea pe care ambasadorul Republicii Moldova, E.S. dl. Dumitru Socolan, a sustinut-o în fața ambasadorilor statelor NATO

EditorialAlexandru Grumaz: Tratativele de pace în Ucraina au început la Jeddah! Ce înseamnă noile cerințe puse de Putin pe masa negocierilor

CulturaMireille Rădoi: Biblioteca Centrală Universitară ‘Carol I’ – simbol al aspirațiilor intelectuale ale României
Club Romania | Elite si idei / www.oranoua.ro - Open Source Internet Database part of a non-governmental project / Contact: office[at]oranoua[.]ro | Operated by CRSC Europe