OraNoua.ro
Publicat în 29 februarie 2012, 15:59 / 267 elite & idei

Robert Turcescu: Emisiunea “Sub semnul întrebării” a realizat un share mediu de 3.4%, devansând emisiunea informativă de la Realitatea TV

Robert Turcescu: Emisiunea “Sub semnul întrebării” a realizat un share mediu de 3.4%, devansând emisiunea informativă de la Realitatea TV

B1 TV depășește, pentru a doua zi la rând săptămâna aceasta, posturile rivale Realitatea TV și România TV, în intervalul de maximă audiență pentru televiziunile de știri, denumit Prime Time News (19.00 – 24.00), dar și în Prime Time Clasic (19.00 – 23.00).

În intervalul orar 19.00 – 24.00, media cotei de piață obținută de emisiunile difuzate de B1 TV – “Aktualitatea B1 cu Andrei Bădin”, “Sub semnul întrebării cu Robert Turcescu”, “Ultimul cuvânt cu Nelu Barbu și Ion Cristoiu” și “Lumea lui Banciu cu Radu Banciu” – a fost de 3.2 %, la mare distanță de Realitatea TV (2.4% market share) și România TV (1.3% cotă de piață). În ziua precedentă, B1 TV a înregistrat, pe același interval orar, un share mediu de 2.9% , iar Realitatea TV 2.6% și România TV 2.0% .

Și în intervalul 19.00-23.00, B1 TV a fost a doua preferință în rândul televiziunilor de știri și a învins concurența, cu o cotă medie de piață de 3.0%, față de 2.4% Realitatea TV și 1.3% România TV.

Cota medie de piață cumulată, marți seară, de emisiunile “Sub semnul întrebării cu Robert Turcescu”, “Ultimul cuvânt cu Nelu Barbu și Ion Cristoiu” și “Lumea lui Banciu cu Radu Banciu” a fost mult peste cea realizată de Realitatea TV și România TV.

Astfel, “Sub semnul întrebării cu Robert Turcescu” (20.00 – 22.00) a realizat un share mediu de 3.4%, devansând emisiunea informativă de la Realitatea TV, care a înregistrat o audiență de doar 2.4% market share, dar și pe cea a postului România TV (1.3% share mediu).

Declarațiile făcute în exclusivitate de Victor Ponta la “Ultimul cuvânt cu Nelu Barbu și Ion Cristoiu” (22.00 – 23.00) au captat atenția telespectatorilor, fapt care se reflectă în audiența de 3.2% realizată în detrimentul postului Realitatea TV (cotă medie de piață de 2.5%) și România TV (cotă medie de piață de 1.7%).

Nu mai este o surpriză că emisiunea-pamflet a lui Radu Banciu, “Lumea lui Banciu” (23.00 – 24.00) adună pe zi ce trece tot mai mult public și a reușit și aseară să totalizeze un share mediu de 4.1%, aproape triplu decât cel al România TV (1.5%) și net superior celui realizat de Realitatea TV – 2.8%.

Sursa datelor: Kantar Media; copyright ARMA Data SRL

Ultima ora:

ObservatorCsibi Magor: „The enemy of good enough is great”

PoliticAdrian Hatos: Investițiile masive și susținerea economiei private trebuie combinate cu reforme care să eficientizeze și să profesionalizeze aparatul de stat

EconomieGruia Stoica a cumpărat terenul pe care se află fabrica sa de vagoane din Debrecen, Ungaria, în urma unei investiţii de 6,5 milioane de euro

ExternRadu Magdin: Options and possible solutions from an Eastern European perspective

SocialCsibi Magor: „The enemy of good enough is great”

EvenimenteSilviu Nate: „Jordan – A Stable and Peaceful Country in a Turbulent Region. A Review of Jordan’s Policy in the Last Decades and Some Future Perspectives”

CulturaIonuţ Vulpescu: Al cui ziceaţi că e Brâncuşi?

EditorialPetre Guran: „În Hristos v-ați și îmbrăcat”



Club Romania | Elite si idei / www.oranoua.ro - Open Source Internet Database part of a non-governmental project / Contact: office[at]oranoua[.]ro | Operated by CRSC Europe