OraNoua.ro
Publicat în 29 februarie 2012, 15:59 / 321 elite & idei

Robert Turcescu: Emisiunea “Sub semnul întrebării” a realizat un share mediu de 3.4%, devansând emisiunea informativă de la Realitatea TV

Robert Turcescu: Emisiunea “Sub semnul întrebării” a realizat un share mediu de 3.4%, devansând emisiunea informativă de la Realitatea TV

B1 TV depășește, pentru a doua zi la rând săptămâna aceasta, posturile rivale Realitatea TV și România TV, în intervalul de maximă audiență pentru televiziunile de știri, denumit Prime Time News (19.00 – 24.00), dar și în Prime Time Clasic (19.00 – 23.00).

În intervalul orar 19.00 – 24.00, media cotei de piață obținută de emisiunile difuzate de B1 TV – “Aktualitatea B1 cu Andrei Bădin”, “Sub semnul întrebării cu Robert Turcescu”, “Ultimul cuvânt cu Nelu Barbu și Ion Cristoiu” și “Lumea lui Banciu cu Radu Banciu” – a fost de 3.2 %, la mare distanță de Realitatea TV (2.4% market share) și România TV (1.3% cotă de piață). În ziua precedentă, B1 TV a înregistrat, pe același interval orar, un share mediu de 2.9% , iar Realitatea TV 2.6% și România TV 2.0% .

Și în intervalul 19.00-23.00, B1 TV a fost a doua preferință în rândul televiziunilor de știri și a învins concurența, cu o cotă medie de piață de 3.0%, față de 2.4% Realitatea TV și 1.3% România TV.

Cota medie de piață cumulată, marți seară, de emisiunile “Sub semnul întrebării cu Robert Turcescu”, “Ultimul cuvânt cu Nelu Barbu și Ion Cristoiu” și “Lumea lui Banciu cu Radu Banciu” a fost mult peste cea realizată de Realitatea TV și România TV.

Astfel, “Sub semnul întrebării cu Robert Turcescu” (20.00 – 22.00) a realizat un share mediu de 3.4%, devansând emisiunea informativă de la Realitatea TV, care a înregistrat o audiență de doar 2.4% market share, dar și pe cea a postului România TV (1.3% share mediu).

Declarațiile făcute în exclusivitate de Victor Ponta la “Ultimul cuvânt cu Nelu Barbu și Ion Cristoiu” (22.00 – 23.00) au captat atenția telespectatorilor, fapt care se reflectă în audiența de 3.2% realizată în detrimentul postului Realitatea TV (cotă medie de piață de 2.5%) și România TV (cotă medie de piață de 1.7%).

Nu mai este o surpriză că emisiunea-pamflet a lui Radu Banciu, “Lumea lui Banciu” (23.00 – 24.00) adună pe zi ce trece tot mai mult public și a reușit și aseară să totalizeze un share mediu de 4.1%, aproape triplu decât cel al România TV (1.5%) și net superior celui realizat de Realitatea TV – 2.8%.

Sursa datelor: Kantar Media; copyright ARMA Data SRL

Ultima ora:

ObservatorMarian Staș, despre criteriile pentru școlile-pilot: Cel mai important e să vrea și al doilea să poată

PoliticRemus Pricopie: Este politica o profesie serioasă?

EconomieRadu Craciun: Suntem in ochiul furtunii

ExternIulian Fota, despre concluziile summit-ului Biden-Putin

SocialMarian Staș, despre criteriile pentru școlile-pilot: Cel mai important e să vrea și al doilea să poată

EvenimenteAlina Achim-Inayeh, moderator at Expert Forum conference – Eastern Europe and the Republic of China (Taiwan)

CulturaFlaviu Predescu: Marile portrete ale lui Nadar. Expoziție la Timișoara

EditorialCiprian Stănescu: Educația viitorului în realitatea mixtă. Top 3 provocări pentru Generația Z



Club Romania | Elite si idei / www.oranoua.ro - Open Source Internet Database part of a non-governmental project / Contact: office[at]oranoua[.]ro | Operated by CRSC Europe