Publicat în 9 ianuarie 2013, 19:29 /
668 elite & idei
Teddy Dumitrescu, CEO Publicis: climatul economic nefavorabil din zona euro va continua sa isi produca efectele si in Romania

„Cuvantul cheie pentru 2013 va fi „prudenta”. Aceasta tendinta a cuprins deja Europa unde, in septembrie 2012, multi advertiseri mari au adoptat o politica de „sit-and-wait”, reducand bugetele de comunicare si/sau amanand campanii importante. Acest lucru s-a reflectat deja in rezultatele financiare sub asteptari inregistrate in trimestrul al treilea din 2012 de toate grupurile mari de comunicare listate la bursa (WPP, Omnicom, Publicis Groupe, Interpublic).
Chiar daca unii factori de incertitudine vor disparea in 2013 (alegerile din USA, alegerile din Romania), climatul economic nefavorabil din zona euro va continua sa isi produca efectele si in Romania.” a declarat Teddy Dumitrescu, CEO Publicis, pentru publicatia Wall-Street.ro
Ultima ora:

ObservatorȘtefan Popescu: Lumea, pe scurt…

PoliticIon M. Ioniță: Ce efecte are demisia președintelui?

EconomieRăzvan Popescu: ROMGAZ a publicat rezultatele operaționale cheie preliminare aferente anului 2024

ExternIulian Chifu: Cursa pentru partenerul de coaliție al PAS-ului Maiei Sandu la generalele din Republica Moldova

SocialAndrei Caramitru: Studiu despre analfabetismul funcțional

EvenimenteRadu Puchiu: Extrem de onorat că am avut ocazia să moderez primul Aspen Dialog din acest an – The Power of Convening in Turbulent Times

EditorialȘtefan Popescu: Lumea, pe scurt…

CulturaIonuț Vulpescu: Podcast – invitat, actorul Constantin Dinulescu (sezonul 5, episodul 1)
Club Romania | Elite si idei / www.oranoua.ro - Open Source Internet Database part of a non-governmental project / Contact: office[at]oranoua[.]ro | Operated by CRSC Europe