“Pentru 2013 am bugetat afaceri in crestere cu 5% fata de 2012, pe fondul cresterii interesului clientilor pentru campanii integrate si online. Insa, evolutia pietei de comunicare in coridorul -5% si 0% juca un rol important in atingerea sau nu a acestei cresteri”, explica Dumitrescu.
Grupul Publicis are in Romania aproximativ 80 de angajati si colaboratori si este format din agentiile Publicis (full service advertising), Publicis Events (concepere si organizare de evenimente), Focus Advertising (proiecte integrate si platforme de comunicare) si agentia de media Optimedia Romania.
Teddy Dumitrescu estimeaza ca grupul pe care il conduce a terminat anul 2012 cu un business de aproximativ 105,2 milioane de lei (23,5 mil. euro). In 2011, grupul a avut o cifra de afaceri de circa 24,7 milioane de euro, potrivit Ministerului de Finante.
Pe de alta parte, in primele noua luni ale anului trecut grupul a inregistrat afaceri de 59,1 milioane de lei, in usoara scadere fata ianuarie-septembrie 2011, din cauza scaderii pietei, dar si unei sezonalitati mai pronuntate in 2012 fata de 2011.
Prudenta este cuvantul care va caracteriza piata de comunicare in 2013
In acest an Publicis va investi in special in dezvoltarea segmentului de online si trade marketing.
In legatura cu evolutia pietei de comunicare anul acesta, managerul afirma ca in 2013 cuvantul care va caracteriza domeniul va fi prudenta, concluzioneaza publicatia Wall-Street.ro