Matei Bogdan
Publicat în 3 martie 2021, 14:50 / 303 elite & idei

Gruia Stoica: Grampet îşi extinde activitatea pe piaţa din Slovenia. Activitatea diviziei de transport feroviar de marfă atinge zece ţări din regiune

Gruia Stoica: Grampet îşi extinde activitatea pe piaţa din Slovenia. Activitatea diviziei de transport feroviar de marfă atinge zece ţări din regiune

Grupul Grampet, cel mai mare grup feroviar şi operator logistic privat din România şi Europa Centrală şi de Sud-Est, controlat de Gruia Stoica, anunţă lansarea operaţiunilor în Slovenia, extinzându-şi astfel activitatea diviziei de transport feroviar de marfă la zece ţări din regiune.

„Primele săptămâni de activitate în Slovenia au generat rezultate foarte bune, în linie cu perspectivele întregii activităţi de transport internaţional de marfă din cadrul Grupului”, spune Gruia Stoica, Preşedintele Grupului GRAMPET – Grup Feroviar Român.

Divizia, care include operatorii Grup Feroviar Român, Train Hungary Budapesta, Train Hungary – Sucursala Zagreb, Bulgarian Railway Company, Eurorail Logistcs doo Serbia, Grampet Cargo Austria şi Train Hungary – sucursala Ljublijana, oferă soluţii logistice prin intermediul unei flote de aproximativ 20.000 vagoane şi 400 locomotive.

„În ansamblu, aceşti operatori generează o parte importantă din cifra noastră anuală de afaceri, cele mai importante rezultate fiind înregistrate în Ungaria, Croaţia şi Bulgaria, unde creştem susţinut, de la an la an”, continuă Gruia Stoica.

În 2013, Grupul a preluat uzina de vagoane Debrecen Vagongyár din Ungaria, cu activitate pe piaţa reparatorie de material rulant. Recent, compania a anunţat achiziţionarea terenului de 28 de hectare pe care se află fabrica, la preţul de 6,5 milioane de euro. Această investiţie face parte din planul ambiţios de 14 milioane de euro pe care Grupul vrea să îi investească în următorii cinci ani în dezvoltarea fabricii.

„Suntem optimişti că există oportunităţi importante de consolidare şi creştere regională în următorii ani, în contextul marilor proiecte de infrastructură anunţate la nivel european şi al reaşezării lanţurilor globale de distribuţie post-pandemie. Obiectivul financiar este să creştem contribuţia diviziei noastre internaţionale la 30% din cifra de afaceri anuală în următorii cinci ani, atât prin consolidarea activităţilor existente, cât şi prin intrarea pe noi pieţe”.

Continuare, aici.

Ultima ora:

ObservatorGabriel Andronache: Digitalizarea sistemului energetic național: soluții și proiecte inovative pentru o infrastructură energetică modernă

PoliticOana Țoiu, despre victimele violenței domestice: ”Nu poate nimeni în locul lor să apeleze la autorități, însă sunt câteva lucruri care le pot fi de ajutor”

EconomieGabriel Andronache: Digitalizarea sistemului energetic național: soluții și proiecte inovative pentru o infrastructură energetică modernă

ExternRadu Carp: Umbra lui Putin în Italia post-Draghi – între Rousseau şi Montesquieu

SocialNicoleta Munteanu: Povestea româncei care este parteneră într-o companie care are în responsabilitate peste 6 miliarde de euro şi care a dezvoltat singură un program unic pentru copiii din toate şcolile din România

EvenimenteFlavia Popa şi Ciprian Stănescu – Climate Change Summit şi cum schimbăm paradigma mediului

CulturaDan Mircea Cipariu: ORLAN, file de corp și auto-hagiografie

EditorialAlexandru Grumaz: După Putin ultranaționaliști? (III) (lecții din războiul din Ucraina)



Club Romania | Elite si idei / www.oranoua.ro - Open Source Internet Database part of a non-governmental project / Contact: office[at]oranoua[.]ro | Operated by CRSC Europe